Imázs-javító kampányba kezd a tőzsde

Vágólapra másolva!
Fővárosi, úri huncutság, kaszinó, simlis brókerek vadászterepe - egy márciusi közvélemény-kutatás szerint ezekkel a nem túl hízelgő szavakkal jellemezte a lakosság a tőzsdét. A BÉT a róla kialakult kép javítása és a részvénybefektetések ösztönzése érdekében bizalomépítő kampányba kezd - számol be a Napi Gazdaság.
Vágólapra másolva!

A felnőtt lakosság kétharmada teljesen elutasító a tőzsdézéssel, a részvényvásárlásssal kapcsolatban - derült ki a BÉT által idén márciusban végzett reprezentatív felmérésből.

Az általánosságban kialakult képzet szerint a tőzsdézés városi úri huncutság, kaszinózás, ahol mesés vagyonok cserélnek gazdát, a legismertebb tőzsdei figura pedig még mindig Kulcsár Attila.

A BÉT, javítandó a piac megítélését szemléletformáló kampányt indít az ősszel, így próbálja módosítani a róla kialakult képet. A kampány lebonyolítására legalkalmasabb céget kétfordulós, meghívásos pályázaton választották ki. A legmeggyőzőbbenek a Geszti Péter nevével fémjelezett Akció-NXS reklámügynökséget találták - jelentette be Szalay-Berzeviczy Attila, a BÉT elnöke.

A novemberben induló szemléletformáló kampány a vállalati döntéshozóknak szeretné bemutatni a tőzsdére lépés előnyeit, és elérni, ne valamiféle egzotikumnak, hanem reális forrásbevonási alternatívának tartsák a BÉT-et. A másik, januártól induló kampány pedig a lakosság véleményét szeretné megváltoztatni, és elérni, hogy növekedjen az emberek tőzsde iránti bizalma. A lakosságnak szóló kampány fő üzenete az lesz, hogy nem csak vagyonokat, de kisebb összegeket is érdemes részvénybe fektetni.