Sikeres évet zárt a T-Mobile

Vágólapra másolva!
A T-Mobile az üzleti tervben foglaltak teljesítésén túl stabilan őrizte piacvezető pozícióját 2006-ban.
Vágólapra másolva!

A forgalmazó SIM-kártyák változását tekintve a T-Mobile szerezte a legtöbb új ügyfelet a három szolgáltató közül 2006-ban. Az előfizetői szám növekedésében egyre jelentősebb szerepet játszik a HSDPA, azaz a gyors mobilinternet. A forgalmazásban résztvevő SIM-kártyák száma alapján 262 000 új ügyfele lett a szolgáltatónak.

Az ügyfélszám növekedésében meghatározóbb szerepet játszott az adatátvitel. Az új előfizetések jelentős része ugyanis a mobilinternethez kapcsolódik. A T-Mobile 2006-ban, az előző év végéhez képest 55 százalékkal növelte internet-előfizetőinek számát. Az elsőként a szolgáltatónál megvásárolható notebook + netkártya + szélessávú netet tartalmazó akciós csomagból december végéig a mobilcég közel 6000-et értékesített.