Vágólapra másolva!
A Borsodi Sörgyár Zrt. és a Magyar Labdarúgóliga megállapodott, hogy az élvonalbeli bajnokságra vonatkozó, 2005 augusztusában, 2+1 évre kötött névadó szponzori szerződésben szereplő egyéves hosszabbításra nem kerül sor.

A sörgyár közleményéből ugyanakkor kiderül, hogy a mostani idényben a felek eleget tesznek a szerződésben foglaltaknak, illetve a felnőtt és az U21-es válogatott a továbbiakban is élvezi a támogatást.

A cég azzal indokolta döntését, hogy a mostani bajnokság televíziós közvetítése lekerült az RTL Klub képernyőjéről és a liga által megkötött új televíziós szerződések ugyan a csapatok érdekeinek megfelelnek, mivel jobb időpontokban és több alkalommal kerülnek képernyőre, de ez a változás nem szolgálta a Borsodi érdekeit, ugyanis a Borsodi, mint alkoholos termék gyártója a hatályos törvények szerint csak kereskedelmi televízióban jelenhet meg a mérkőzések szünetében reklámjaival. Ráadásul marketing célkitűzéseit csak országos lefedettséget biztosító kereskedelmi televízióban történő közvetítésekkel érheti el.

"A hazai labdarúgás melletti elkötelezettségünk, felelősségünk a nemzeti válogatott támogatásán túl megnyilvánul a mai bejelentésben is, hiszen ezzel lehetőséget szeretnénk biztosítani a Magyar Labdarúgóligának, hogy az elkövetkező hónapokban megtalálja az első osztályú labdarúgó-bajnokság új névadó szponzorát" - mondta Fehér Imre, a Borsodi Sörgyár Zrt. kommunikációs igazgatója.