A csoport üzemi eredménye 47 százalékkal 210 millió euróra emelkedett a második negyedben az egy évvel korábbi 143 millióról, összhangban az elemzők várakozásaival.
Az árbevétel 7,2 százalékkal 1,57 milliárd euróra nőtt.
A Beiersdorf megerősítette, hogy az Ebit-profitráta az év egészében meg fogja haladni a tavalyi 12,4 százalékot.
Eltérően alakult az üzlet az egyes régiókban: az Egyesült Államokban egyértelműen érezhető volt a gazdasági lassulás hatása, de Európa is kezdi érezni a a fogyasztói kiadások gyengülését.
A Beiersdorf egyik fő versenytársa, a francia Clarins kozmetikai csoport a múlt héten első félévi eladásainak 1,8 százalékos csökkenéséről számolt be, és profitfigyelmeztetést adott ki.
A múlt hónap elején a L'Oreal, a világ legnagyobb kozmetikai vállalata szintén lefelé módosította idei profitelőrejelzését a fogyasztói kiadások csökkenésére hivatkozva.