Ismét akadozik a Blackberry-s e-mail Amerikában

Vágólapra másolva!
Kevesebb, mint egy héttel a legutóbbi problémák után kedden ismét akadozni kezdett az e-mailszolgáltatás a legnépszerűbb amerikai okostelefonon.
Vágólapra másolva!

A Blackberry-s e-mailt üzemeltető Research in Motion (RIM), a típus gyártója elismerte, hogy problémák vannak a szolgáltatással, és közölte felhasználóival, hogy szakemberei dolgoznak annak elhárításán, de további részleteket nem hozott nyilvánosságra - írja a PC World. A lap szerint a Twitteren és más közösségi oldalakon percenként több százan panaszkodtak arról, hogy nem tudnak e-mailt küldeni a készülékekről, vagy késve kapják meg a beérkező üzeneteket, minden mobilszolgáltatónál.

A felhasználóknak a cég azt sem tudta megmondani, milyen hosszú ideig tart majd a szolgáltatás-kiesés. Hasonló problémák múlt csütörtökön voltak a RIM szervereivel, amikor sokan órákig nem tudtak e-mailezni. A cég munkatársai azóta sem árulták el, mi okozta a gondot. Ezt megelőzően 2008 februárjában volt nagyobb szolgáltatáskiesés, amikor egy szoftverfrissítés bénította meg a gépeket.

Az Egyesült Államokban piacvezető okostelefon-gyártónak, amely mind a mai napig saját maga biztosítja az e-mailszolgáltatást a Blackberry készülékeken, valószínűleg jelentős anyagi kárt és presztízsveszteséget okoz majd a leállás. A cégnek 36 millió e-mail-előfizetője van az amerikai kontinensen, és ezek többsége a szolgáltatáskiesés által leginkább sújtott USA-ban és Kanadában él.