A Maradj talpon! már alig egy hónappal indulása után megduplázta az m1 koraesti idősávjának nézettségét, hamar népszerűvé vált és szintén duplázott a fiatalabbak körében is. Az AGB Nielsen mérései szerint a nemzetközi licensz alapján gyártott, hétköznap koraesténkét vetített vetélkedő tavaly november-december fordulójára találta meg stabil közönségét: az adásokat 630-640 ezren nézik végig esténként, gyakran 14 százalék feletti közönségarányt eredményezve. A műsor alatt a nézőszám folyamatosan növekszik, a játékidő vége felé rendszerint már 800 ezernél is többen ülnek a képernyők előtt.
Ennél többen eddig csak a vetélkedő szilveszteri adását nézték: az ismert tévés személyiségekkel szervezett jótékonysági különkiadást - amelyben végül Jakupcsek Gabriella nyerte el az ötmillió forintos fődíjat a Baltazár Színház javára - átlagosan 780 ezer néző választotta. A műsor utolsó félórájában már több mint egymillióan szurkoltak a versenyző, ismert embereknek, megelőzve ezzel a két országos kereskedelmi csatornát is.