Kiss Ramóna szenvedése és gyerekszemek csillogása kell a nézőnek

Kiss Ramóna, Rékasi Károly, Barátok Közt
Vágólapra másolva!
A múlt héten az átlagosnál is erőszakosabb Bartha Zsolttal felálló Barátok közt-re és Az ének iskolájá-ra kapcsoltak a legtöbben, de az Éjjel-nappal Budapest is masszívan tartja az 1,2 milliós nézettséget. Az RTL Klub szappanoperája célcsoportban és teljes lakosságban is nyert.
Vágólapra másolva!

Az év 22. hetének legnézettebb csatornája az RTL Klub volt 16,4 százalékkal, a TV2 15,1, az M1 pedig 8,8 százalékot ért el. 4 százalékos közönségaránnyal ment átlagosan a Cool és a Film+, a Viasat3 maradt a hatodik helyen, 2,8 százalékkal. A teljes lakosságnál a nők elleni erőszakkal foglalkozó Barátok közt nyert, 1 millió 609 ezer nézővel, de igen jól megy Az ének iskolája és az Éjjel-nappal Budapest is.

Forrás: baratok.hu

A kereskedelmi célcsoportban 17 százalékkal nyert az RTL Klub, 2,5 százalékponttal verte a TV2-t. Az ötven éves kor alatti felnőtteknél a Film+ nyomult be a harmadik helyre, 5,6 százalékos teljesítménnyel, de a Cool is nézettebb volt a fiataloknál, mint a közmédia egyes csatornája. A reklámozóknak fontos kategóriában az első három helyet RTL-es műsorok vitték el, sőt, a top 10-ben csak egy TV2-es műsor fért be, Az ének iskolája.

Top 20, kereskedelmi célcsoport

Forrás: Nielsen

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel
Forrás: Nielsen