Főleg az EBIDTA emelkedett, 10,5 százalékkal a harmadik negyedévben az előző év azonos időszakához képest, míg az elemzők csak 5,5 százalékos bővülést vártak a belgáktól.
250 milliós költségmegtakarítást hozott négy hónap alatt a mexikó Modelo egység teljes felvásárlása, ráadásul az ide tartozó Corona sörök is jól fogytak, 3,7 százalékos organikus növekedés mutatkozott.
Az eladások viszont nem alakultak jól, az USA-ban 2,7, Brazlíliában pedig 5 százalékkal estek vissza, ami viszont elmarad a szektor átlagos teljesítményétől.
Ugyanakkor jövőre erős adat jöhet, mivel a cég Budweiser nevű söre lesz a jövő évi foci VB hivatalos söre Brazíliában.
Ázsiában pedig már most is jól fogynak a sörök, mivel 8,4 százalékos növekedést sikerült elérni.