Szenteste 18 órától másnap reggel hatig, 12 órán keresztül egy kandallóban lobogó tűz fényét és ropogását közvetítették karácsonyi aláfestő zenével. A Nielsen adatai szerint este hat és éjfél között csaknem 80 ezer néző figyelte legalább három percen keresztül a kísérleti adást.
Az OzoneNetwork december 26-án délben sugárzott Amerika madártávlatból című dokumentumfilmje a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban 2,25 %-os közönségarányt ért el. Ezzel a sávjában megelőzte többek között az M1, a SuperTV2, a StoryTV, Viasat6, a Discovery a Spektrum és a National Geographic csatorna éppen futó műsorát.
A LifeNetworkön decemberben a Hihetetlen gyógyulások című dokumentumfilm 3,2 százalékot ért el, ezzel sávjában megelőzte a FEM3, SuperTV2, RTL2, StoryTV, Viasat6 csatornák mellett az M1-et is.
A LifeNetwork és az OzoneNetwork az Origo Zrt. tévéi, csaknem 2 millió háztartásban foghatók.