80 ezren nézték a kandallót a tévében

Vágólapra másolva!
Az OzoneNetwork elsőként sugárzott főműsoridőben itthon slow tv műfajú műsort.
Vágólapra másolva!

Szenteste 18 órától másnap reggel hatig, 12 órán keresztül egy kandallóban lobogó tűz fényét és ropogását közvetítették karácsonyi aláfestő zenével. A Nielsen adatai szerint este hat és éjfél között csaknem 80 ezer néző figyelte legalább három percen keresztül a kísérleti adást.

Az OzoneNetwork december 26-án délben sugárzott Amerika madártávlatból című dokumentumfilmje a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban 2,25 %-os közönségarányt ért el. Ezzel a sávjában megelőzte többek között az M1, a SuperTV2, a StoryTV, Viasat6, a Discovery a Spektrum és a National Geographic csatorna éppen futó műsorát.

A LifeNetworkön decemberben a Hihetetlen gyógyulások című dokumentumfilm 3,2 százalékot ért el, ezzel sávjában megelőzte a FEM3, SuperTV2, RTL2, StoryTV, Viasat6 csatornák mellett az M1-et is.

A LifeNetwork és az OzoneNetwork az Origo Zrt. tévéi, csaknem 2 millió háztartásban foghatók.