Első lett a "Viszik a nappalit" a reklámversenyen

Vágólapra másolva!
Elvitte az első díjat a K&H vírusvideója a Hipnózis Kreatív Reklámversenyen a 2013-as év legjobb reklámkampányai kategóriában.
Vágólapra másolva!

Mint emlékezetes, a Széll Kálmán téren kiállított nappalit egy óra alatt szétlopták az arra járók, holott hatalmas táblán olvashatták, hogy három rejtett kamerát rögzítettek a közelben. A kampány célja az volt, hogy legyünk sokkal élesebben tudatában annak, egy lakásbetörés nem feltétlenül csak az értékeinket veszélyezteti.

A kísérletben használt berendezési tárgyak – elsősorban egy fotel, egy szék, egy állólámpa és egy szőnyeg – közel százezer forintba kerültek, ám a 400 forintos díszkavicsot, az illatgyertyát és a cserepes növényt is előbb elvitték a járókelők, mint a könyveket. Tehát sosem lehet tudni, hogy egy tolvaj épp mit tart értékesnek a lakásunkban. A készpénz és az ékszer mindig veszélyben van, azt azonban nem tudjuk reálisan felmérni, mi másban látnak még lehetőséget, ha egyszer bejutottak. A K&H által megerősített tanulság: nem érdemes a lakásbiztosításon spórolni.