Vágólapra másolva!
Folytatódik az amerikai mobilpiaci háború, miután a T-Mobile US újabb akcióval kívánja átcsábítani a versenytársak ügyfeleit. Eddig egyébként bejött a stratégia, hiszen jó pár ügyfelet sikerült már elcsábítani.
Vágólapra másolva!

Óriási várakozás előzte meg az Amazon szerdai okostelefon bemutatóját, melyen végre lerántották a leplet a Fire Phone névre keresztelt készülékről. Egyelőre azonban csak az amerikai AT&T mobilszolgáltató palettájára került fel az új készülék, amit a versenytársak, mint a T-Mobile US élesen kritizáltak.

Persze a T-Mobile-nál sem búslakodtak sokáig, hiszen a héten újabb furmányos ötlettel rukkoltak elő a felhasználók megnyerése érdekében. A szolgáltató ugyanis egy hét lehetőséget biztosít bárkinek arra, hogy kipróbálhassa az iPhone 5S készüléket, amihez ráadásul még korlátlan adatforgalmat is jár.

Ehhez csupán csak regisztrálniuk kell a cég honlapján, megadva a bankkártya számukat, ami tulajdonképpen biztosítékként szolgál arra az estre, ha a felhasználó nem kívánja visszaszolgáltatni a készüléket. Ebben az esetben ugyanis egy borsos, 700 dolláros összeget fog levonni az ügyféltől, ami nem számít túl jó üzletnek. Egyébként a lelkes próbafelhasználóknak nem kell sokat várniuk készülékükre, hiszen a regisztrációt követően néhány napon belül már el is juttatja hozzájuk a T-Mobile US.

Mindezt tetézve a T-Mobile jelenlegi ügyfeleiről sem feledkezett meg, akik olyan népszerű online zeneszolgáltatókat használhatnak ingyen, mint a Pandora, Rhapsody, iHeartRadio, iTunes Radio, Slacker Radio, vagy a Spotify, azaz az adatforgalmukat egyáltalán nem fogja terhelni a zenehallgatás.

John Legere, az ingyen zeneszolgáltatás bejelentésekor Forrás: T-Mobile US

Egyébként a T-Mobile US korábban sem bánt kesztyűs kézzel versenytársaival, John Legere folyamatosan bírálja a két telekommamutot, az AT&T-t és a Verizont, akiknek egyáltalán nincs könnyű dolguk a T-Mobile US vezérigazgatójával. Még januárban számoltunk be róla, hogy az AT&T kifejezetten a T-Mobile ügyfeleire vetette ki hálóját, amit nem csoda, de nem néztek jó szemmel Legerék. Nem is kellett sokat várni az ellencsapásra…

Az USA negyedik legnagyobb mobilszolgáltatójaként komoly ügyfélszerzési folyamat indult be Legere érkezésével. A recept pedig úgy néz ki, hogy bevált, elég csak az elmúlt negyedévek ügyfélszerzési adatait megvizsgálni. Az éve első három hónapjában nettó 1,5 millió új szerződéses ügyfélre tett szert a T-Mobile US, míg a két óriás az AT&T és a Verizon együttesen alig 1,2 millióra. Mindez rövid távon ugyan jelentős nyomást helyezhet a cég profitabilitására, hosszabb távon azonban még gyümölcsöző lehet a nagyobb ügyfélállomány.

Forrás: Investor.hu