Az Andrássy Palace-ban kialakított új főhadiszálláson Matisz Alíz dizájner, Ondai Orsolya projektmenedzser és a kiviteli tervekért felelős Müller Zsófia arra törekedett, hogy az egyszerre legyen otthonos és irodai, alkalmas egyéni és csapatmunkára egyaránt. Gergely János PR-koordinátor elmeséli, a bostoni és a budapesti iroda a kezdet kezdetétől párhuzamosan nőtt, jelenleg csaknem 800 főt alkalmaznak világszerte, ebből 350 fő dolgozik Magyarországon – a főváros mellett Szegeden és Debrecenben is. A 350 emberből mintegy 330 IT-s – azaz fejlesztő, UX/UI-specialista, tesztelő –, egyértelmű volt, hogy az új tervezésben az ő munkájuk lesz az irányadó. „Megtartottuk a régi irodát is, és bár közterületileg az egyik az Andrássy úton, a másik a Paulay Ede utcában található, több emeleten is át lehet sétálni az egyikből a másikba – mondja Gergely János. – Részben azért volt szükség az új térre, mert bővülünk, részben szeretünk folyamatosan együtt haladni a trendekkel. Ezzel együtt az előző helyünk sokkal inkább a klasszikus értelemben számított irodának, a mostaniban több részlet inkább egy kreatív kollaborációs térre emlékeztet.”
Az Andrássy Palace-ben kialakított videókonferencia-teremben a munka úgy zajlik, mintha egy légtérben ülnének a bostoni kollégákkal. A korábban egyetlen nagy rekreációs teret felszabdalták, most azt tartották szem előtt, hogy minél több fejlesztő kaphasson saját zugot, de sok kis együttgondolkodó sarkot is kialakítottak. A padlószőnyeg látványosan vastagabb és süppedősebb, mint ahogy azt egy irodától elvárná az ember, célzott funkciója, hogy tompítsa a zajt, illetve ugyanezt a célt szolgálják a speciális hangelnyelő lámpatestek is. Az asztalokhoz levehető burok tartozik, hogy a fejlesztő választhasson, elszigeteli magát egy feladatra, vagy éppen olyasmin dolgozik, amiből nem kell kizárnia minden külső ingert. „Óriási örömöt adnak az új asztalaink – meséli a PR-koordinátor. – Bár évek óta ismerjük az elméletet, mennyivel egészségesebb állva dolgozni, most invesztáltunk olyan állítható Tyde asztalokba, amelyekkel ezt bármikor meg is lehet valósítani.”
Gergely János elmeséli még, bár már szinte nagyvállalatnak számítanak, fontos, hogy a LogMeInt nem érte utol a multistruktúra, ezért sokkal szabadabban gondolkozhatnak a munkáról. „Ebben a szektorban kicsit elvárás is az a sok rendhagyó megoldás, amellyel a Google ismertette meg a világot az irodai környezetben, de azért első a teljesítmény. Márpedig amíg valaki jól érzi magát a munkájában, addig teljesíteni is fog. Rengeteg feladaton dolgoznak a fejlesztőink, jól beosztott és jól elkülönített munkamennyiséggel foglalkoznak nap mint nap, és ezt minden kolléga látja. Az volt a legfontosabb, hogy mindenkinek jó terei legyenek, ahol a munka valóban élvezet.”
A PR-koordinátor hozzáteszi, sokat jelent az elhelyezkedés is, hogy a kollégák könnyen, gyorsan eljutnak a város szívéből bárhová, és az ő rendezvényeik, meetupjaik is jól megközelíthetőek. És ne felejtsük el a kutyabarát napokat sem: „Még soha semmilyen gondunk nem volt abból, hogy bárki bármikor behozhatja a kutyáját. Azt figyeltük meg, kilenc és fél tíz között fel vannak pörögve. Utána azonban lecsendesednek, és valódi LogMeIn kutyákká válnak.”