Sebastian Vettel győzelmének az M4 Sport is örülhet

Forma-1, Sebastian Vettel, Ferrari
Vágólapra másolva!
A 38. héten ismét a Barátok közt volt a legnézettebb a teljes lakosság körében, a dobogóra felfért még a Híradó és a Cobra 11 egy-egy része. Az M4 Sportnak jó számokat hozott a Forma-1, a három RTL Klubos műsort követve a negyedik helyen áll. A TV2 a kilencedik helyen szerepel először a Tények-kel, az Ezek megőrültek! csak a tizenkettedikre tudott feljönni.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Médialiftünkben lefelé megy Jim Belushi, a Comedy Centralon nem igazán érdekelte a nézőket a Jim szerint a világ, a sorozat szombat este 0,4 százalékot ért el.

Felfelé megy viszont Istenes Bence, az RTL Klub randizós műsora, a Vigyél el! magabiztosan nyerte az idősávját, akárcsak az azt követő Gyertek át szombat este! Sebestyén Balázzsal. A párkereső 19,1 százalékot ért el a teljes lakosság körében.

Sebastian Vettel idei harmadik győzelmének nem csak rajongói, de az M4 Sport is örülhet,

a Szingapúri Nagydíjat az éppen tévénézők 26,6 százaléka figyelte – ez a negyedik helyre hozta az állami sportadót, így jár a zöld nyíl.

Mutatjuk grafikonon is, hogy alakult a szombat este:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk a hét legnézettebb műsorait is, a húszas listában minden produkció a legnépszerűbb adásával szerepel:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Alább láthatja azokat a csatornákat, melyek a legmagasabb heti átlagos közönségarányt érték el.

A hetet az RTL Klub nyerte, 1,3 százalékpontot vert rá a TV2-re,

az M1 a harmadik helyet szerezte meg 7,8 százalékkal. Az M4 Sport a tízes lista hetedik helyén szerepel, mögötte a Viasat3, az ATV és az M2 sorakoznak.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.