Három óriási és nagyon friss tőkesiker

közösségi kampány, Kickstarter
Vágólapra másolva!
Bár sokszor láttunk már elképesztő összegeket a Kickstarteren és az Indiegogón, van az a milliós akció, amelyikre még mindig felszalad a szemöldök.
Vágólapra másolva!

Huszonötezer helyett millió

Konyhai eszközöket forgalmazó cég Brooklynban, amelyik a profi séftermékek és a zsebbarát árak metszetére törekszik. Harminc nap alatt 1 millió 83 ezer dollárt dobott össze 13 ezer támogató, ez a negyvenszerese a célba vett összegnek. A gyors és minőségi konyhához ugyanis elegendő egyetlen valóban életveszélyesen éles kés. A Misen kést 65 dollárért kaphatják majd meg a vásárlók 2016 márciusától.

Forrás: Kickstarter

Jutalék helyett új ágazat

Generosity néven fejleszt alplatformot a jótékonysági projekteknek az Indiegogo. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az oldal lemond a saját 5 százalékos jutalékáról. A piacvezető Kickstarteren, amely fennállása óta 2 milliárd dollár kampányforgalmat bonyolított, ez nem megoldható. Az Indiegogo viszont olyan udvarló gesztust tett egy szintén nem elhanyagolható célcsoport felé, amellyel bőven növelheti a felhasználói számát. Okos.

Kínlódás helyett elképesztő első kör

A BentoBox nevű startup kifejezetten éttermeknek fejleszt weboldalakat, a felhasználói élmény mellett arra specializálnak, hogy a szájt látogatóiból valóságos asztali fogyasztók legyenek. A cég nagyon jól szerepelt idén a Techstars NYC nevű versenyen. A héten jelentették be, hogy 1,2 millió dollár tőkét vontak be két kockázati tőkecsoporttól. Menő ügyfelei között találjuk többek közt a Breslin, a Dirty French, a Meatball Shop nevű igen trendi éttermeket, de közeli terveikben szerepel a terjeszkedés. Ekkora injekcióval vélhetően menni fog.

Forrás: The Meatball Shop