Június 1-jén a magyar startupperek olyan Uber kocsit rendelhettek , amelyben Heal Edina, a Google Magyarország vezetője, Siklósi Zoltán, az Invescom vezetője, valamint Kassai Ákos, az IQB alapító-vezetője hallgatta meg az ötletüket.
Budapesten a bírák az EVA (Extended Visual Assistant) csapatát választották az első helyezettnek. Az EVA vakok és gyengénlátók számára készült, mobiltelefonhoz csatlakoztatható okosszemüveg. A készülék mesterséges intelligencia segítségével ismeri fel a környező tárgyakat, szövegeket és egyéb jelzéseket, és viselőjével élőszóban ismerteti azokat.
Imre Krisztián, az EVA vezérigazgatója elmondta, pillanatnyilag
a legfontosabb céljuk a prototípus befejezése.
Ez volt az első versenyük, mint említette, ezen is leginkább kíváncsiságból indultak el, hiszen a terméket még ki kell dolgozni, mielőtt a piacra lépnek. „Ezért örülünk különösen a magyarországi első helyezésnek, mert miután
a vakok és gyengénlátók különböző közösségeiben kedvezően fogadták az ötletet,
most úgy tűnik, hogy a technológiai startupszcéna is értékeli erőfeszítéseinket” – mondta.
Az UberPITCH akcióhoz Európa szerte vezető kockázati tőke befektetőcégek is csatlakoztak, mint például az EQ T Ventures és az Atomico. A két legjobb európai ötlet lehetőséget kap arra, hogy
Berlinben mutassa be üzleti ötletét Travis Kalanick, az Uber alapítója előtt,
akivel együtt dolgozhatják ki saját üzleti stratégiájukat.