Vágólapra másolva!
Óriási felháborodást keltett a szurkolók körében a Juventus új címere, ami valójában nem is címer, sokkal inkább csak egy logo. Mindenki kiakadt a minimalista J betűre.

"Na, legalább már nem a Fiorentina elleni teljesítményünk a legcikibb, ami ezen a héten történt a Juventusszal" -foglalta össze egy kommentelő az új logóról szóló véleményét, utalva a gyenge teljesítménnyel elveszített firenzei bajnokira.

A Juventus hivatalos csatornái hétfő délutántól kezdve folyamatosan ontották a híreket az esti gálán esedékes nagy bejelentésről. Végül kiderült, hogy

a Juve lecseréli a 2005 óta használt címerét,

amiben a város címerállata, az ágaskodó bika látható, felette pedig a 10 bajnoki címenként járó arany csillagok, szám szerint három található.

Ehhez képest az új címer - vagyis logó - nem más, mint egy minimalista J betű. Andrea Agnelli klubelnök a beszédében elmondta, az új logóval új időszámítás kezdődik a Juventusnál, a dizájnnal kapcsolatban pedig közölte, hogy a "kor igényeinek megfelelő címert akartak", amin több, mint egy évig dolgoztak a dizájnerek. Ezt a végeredmény fényében elég nehéz elhinni.

A szurkolók először döbbenten álltak az újítás előtt, majd egy emberként estek neki a klubvezetésnek. A népharag elsöprő volt, sokan csak értetlenkedtek a J betű fölött, mások viszont egészen odáig mentek, hogy a felelősök azonnali távozását követelték.

Azonnal beindult a mémgyár

A klub egyelőre nem nyilvánult meg hivatalosan, de hamarosan kénytelen lesz valaki mondani valamit, mert már most alakul a bojkott: többen jelezték, soha nem vesznek egyetlen juvés terméket sem, amin ez a logó látható.

A mémgyár persze azonnal beindult, lássuk a legjobb reakciókat:

Ami elsőre eszébe jut az embernek róla:

És ami másodikra:

Egy kicsit továbbgondolva:

Ezen nem segít a Viagra sem Forrás: Origo

Az ellentábor is akcióba lendült:

Egyesek már azt is tudni vélik, ki készítette a logót