Elektronikus polccímke pilotot indított egy magyar cég

áfa átáraz ÉPÜLET üzlet TESTRÉSZ kéz
Vecsés, 2009. július 1. Dolgozók átárazzák a termékeket a vecsési áruházban. Az éjszakai órákban az ÁFA-változás miatt a zárás után megkezdődött a TESCO áruházakban a termékek átárazása. Dolgos éjszakája volt a nagy áruházláncok sok tízezer alkalmazottjának: a forgalmi adókulcsok változása - a korábban egységesen 20 százalék helyébe egy 25 százalékos kulcs lép, de egyes termékek esetében 18 százalékra csökken az áfa - miatt éjjel a polcokon lecserélték több tízezer termék árcéduláját. MTI Fotó: Földi Imre
Vágólapra másolva!
A magyar Laurel megoldását választotta készlet- és raktárinformációs folyamatai megújításakor Thaiföld egyik vezető telekommunikációs cége, a True Corporation. Az egyik bangkoki boltjában pilotprojekt keretében vezették be a 7,4 collos háromszínű SoluM elektronikus polccímkéket.
Vágólapra másolva!

A címkék menedzselése felhőalapú kezelőfelületen keresztül végezhető, így nincs szükség bolti szerverre és helyi számítógépre, ami csökkenti az üzemeltetési költségeket. A rendszer emellett dinamikus sablon- és logókezeléssel segíti a tartalmak automatizált megjelenítését a címkéken.

A hagyományos megoldás Forrás: MTI/Földi Imre


Jelenleg az üzletlánc papírcímkékre nyomtatja az információkat és manuálisan helyezi ki közel 150 boltjába, amely rengeteg időt és humán erőforrást emészt fel.

Ezt válthatja fel az elektronikus polccímke, amennyiben a pilot sikeres lesz.

Az elektronikus polccímkével az akciók is gyorsan bevezethetők, akár néhány másodperc alatt is, a színes kijelzők pedig igényesebben és figyelemfelkeltőbben tájékoztatják a vásárlókat.