Egyre fontosabb a munkavállalói élmény a cégeknek is

Egészségkövet segít, hogy jobban érezd magad a munkahelyeden
business woman
dolgozó nő nők
vállalat
értekezlet
Vágólapra másolva!
A munkaerőhiány új megvilágításba helyezi a cégek hozzáállását a munkavállalók csábításához, illetve megtartásához. Ennek egyik jele, hogy felértékelődik a munkavállalói élmény a vállalatok szemében is, sőt egyfajta verseny is elindult ezen a területen és ez csak nőni fog a jövőben. Mindez növelheti a munkatársak elkötelezettségét munkáltatójuk iránt.
Vágólapra másolva!

A BrandMania által készített műsorban Bakos Réka, az Aon Magyarország vezető tanácsadója azt nyilatkozta, hogy

a magyar vállalatoknál 60 százalék fölött van a munkavállalói elkötelezettség, bár 2015 óta ez az érték csökkenést mutat.

Kutatásuk szerint ez még nincs fókuszban a hazai nagyvállalatoknál. A kommunikáció ma már nem azt jelenti, hogy évente egyszer elbeszélgetünk a munkatársakkal, hanem a párbeszédnek folyamatosnak kell lennie. Ez kihat a cég eredményeire és növeli a munkatársi lojalitást is a cég felé.

A munkavállalói élmény stratégia kialakításához sokszor elég megkérdezni a dolgozókat Forrás: Thinkstock

– vallja Szentpétery Boglárka, a társaság HR igazgatója. Ez közelebbről olyan lehetőségeket rejt, mint például

kötetlen munkaidő és az, hogy bárhonnan lehet dolgozni,

persze a munkát bárhogyan is, de el kell végezni, hiszen a teljesítmény a lényeg.

A műsornak nyilatkozva Márton Katalin, a Praktiker HR igazgatója elmondta azt is, hogy a munkavállalók is egyre tudatosabbak, így ma már jobban tudják, hogy mit szeretnének és erre könnyebb ráépíteni egy munkavállalói élmény stratégiát.

Cikkünk az Mmonline.hu írása alapján készült, mely további részletekkel is szolgál a témáról.