Egy cégvezető nyilván minél jobban szeretné látni, hogy a cég logójában visszaköszön a vállalkozás lényege, életérzése. Amennyiben azonban ez amatőrre sikeredik, akkor a leendő partnerek számára a cég is amatőrnek fog tűnni, hiszen az arculat a jó cégvezetés egyik alapja.
A tervezés során fontos a nagy felbontást igénylő nyomdai megjelenítés igényeit is figyelembe venni, hogy a későbbi buktatókat elkerüljük.
Kocsis Zoltán, az Idea Fontana Kft. kreatív ügynökségi igazgatója összegyűjtött néhány hibát, melyet egy cégvezető elkövethet egy grafikai arculattervezés során:
Első lépésként tényleg sokat spórolt a cégvezető, azonban
később kiderülhet, amikor majd egy plakáthoz vektoros logóra lesz szükség, hogy a logó készítője nem veszi fel a telefont, e-mailre nem reagál, vagy meg is szűnt a cég, annak idején pedig csak egy jpg kiterjesztésű fájlt adott át.
Ezzel szemben egy profi csapattal megtervezett és elkészített logó az alábbi előnyökkel fog járni:
További részletek, képekkel illusztrálva a Piacésprofit.hu cikkében olvashatók el.