Vágólapra másolva!
Hivatalosan is megerősítették: a kétszeres világbajnok spanyol Carlos Sainz 2003-ban a Citroën ralicsapatát erősíti, mind a tizennégy vb-futamon, akárcsak a skót Colin McRae. A világbajnok finn Marcus Grönholm első aszfaltos sikeréről álmodozik a megújult Peugeot-val. Pirelli helyett Michelin gumikat használ a Ford, a Subaru marad szállítójánál.
Vágólapra másolva!
Forrás: EPA
Jövőre valószínűleg nemcsak Loeb locsolhatja a pezsgőt citroënes társaira
Fotó: EPA


És Sainz nem azzal a Luis Moyával fog versenyezni, akivel tizenöt éve nyomul, hanem a szintén honfitárs Marc Martival, valamint leigazolásával támogatója, a Telefónica Movistar meg hivatalos szponzora lett az első teljes szezonját futó Citroënnek. Azt is bejelentették hivatalosan, hogy McRae navigátora Derek Ringer lesz.

Azaz két hasonló cipőben járkáló, csónakban evezgető klasszis került a francia Loeb mellé - nem fiatalok, de még bőven van idejük, tehetségük, tudásuk megkérdőjelezhetetlen, nagyon akarnak, régi-új a navigátoruk (McRae ugye Gristtel szakított nemrég), és most a feltörekvő Citroënnél próbálkoznak, a Fordnál nem jött össze.

WRChttp://forum.origo.hu/forum/forumServlet?act=show&fid=302782003-as versenynaptár/sport/automotor/20021113aralivebe.html2002-es mezőny/sport/automotor/20020122aralivebe.html

Mindketten elsősorban murván kiválóak, de tapasztalatuk és tudásuk aszfalton is rendre sikert hoz számukra. Ha meg nekik nem megy, ott van Loeb, aki náluk jóval fiatalabb, de már kiforrott, jó pilóta. Szenzációs, erős hármas lehet az övék, a mostanság verhetetlen Peugeot-nak komolyan kell számolnia velük.