3. szakasz, Uled Drissz-Tagdut:
1. gyorsasági rész (195 km):
1. De Villiers, Thorner (dél-afrikai, Nissan) 2:12:24 ó
...
16. Kis Sándor, Czeglédi Péter (Nissan Navara Pick Up) 4:42:37
...
21. Palik László, Darázsi Gábor (Range Rover Bowler) 5:04:14
2. gyorsasági rész (133 km):
1. De Villiers, Thorner 1:47:49 ó
...
11. Kis, Czeglédi 2:13:16
...
20. Palik, Darázsi 2:34:16
az összetettben:
1. De Villiers, Thorner 10:04:21 ó
...
13. Kis, Czeglédi 14:39:00
...
19. Palik, Darázsi 16:32:34
"Az első speciál szakasz csak dűne volt és 195 km. Rengeteget gondoltunk a Dakarra, ugyanis tízszer meg kellett állnunk homokot lapátolni. Mára már bennünket is utolért a technika ördöge. Meghibásodott a váltónk és elgörbült az első futómű is. Elég sok időt veszítettünk és sokan megelőztek bennünket, de egy "huszárvágással" visszanyertük előnyünket, amit talán még növelni is tudtunk. A szabályok és az útvonal szigorú szabályain belül le tudtunk vágni egy szakaszt, így beértük a mezőnyt és összesen 2 óra 30 percet autóztunk, így a 16 helyen értünk be. A második speciál szakasz rövidebb volt, 133 km, de keresztül az Atlasz hegységen. 2 óra 13 percet mentünk nagyon lassú tempóban, de többieknél mégis gyorsabban, mert a 11. helyen érkeztünk a célba. A napi teljesítményünk alapján 14. pozícióban várjuk a folytatást, az abszolút helyezésünk 13. Nagyon fáradtnak érezzük magunkat és a nehezén még mindig nem vagyunk túl. Most a szerelőinké a főszerep, mi megpróbálunk pihenni" - mondta Czeglédi Péter, Kis Sándor navigátora.