Minimálrobogó és városi vagány a Hondától

Vágólapra másolva!
Egetverő újdonsággal nem készül 2005-re a Honda, mindössze egy új minimálrobógó és egy supermoto leleplezésének lehetett tanúja az Intermot közönsége. Átsiklani azért nem szabad a legnagyobb motorgyár kínálata fölött, hiszen szinte mindenütt apróbb finomításokba, új fényezésekbe botlik az ember.
Vágólapra másolva!

A Honda 2005-re látta elérkezettnek az időt, hogy - Amerika és Japán után - Európában is piacra dobja a Zoomer nevű robogóját. Az 50 köbcentis járgány első látásra úgy néz ki, mintha egy rendes robogóról leloptak volna minden mozdítható burkolatot, holott itt csak egy minimalista formatervről van szó. A Zoomerrel elsősorban azokat a fiatalokat veszi célkeresztbe a Honda, akik egy kicsit ki akarnak lógni a robogósok népes táborából. A lecsupaszított robogó további előnye, hogy egy esés után meglehetősen kevés dolog sérülhet meg a motoron. A Zoomer piros, sárga, fekete és katonai zöld színekben kelleti magát decembertől.

Technikai adatok:

Motor: egyhengeres, négyütemű
Üzemanyag-ellátás: PGM-FI befecskendezés
Teljesítmény: 3 kW, 4,1 LE/7500 motorfordulatnál
Ülésmagasság: 735 mm
Száraz súly: 84 kg

Az 650-es FMX szintén újdonság a Honda modellpalettáján, és - a Zoomerhez hasonlóan - ugyancsak városi vagánykodásra tervezték. A supermotónak készült újdonságba egy 644 köbcentis, egyhengeres motort építettek, amelynek 38 lóereje vélhetően elég lesz majd az autók közötti huligánkodásra. A motor igényes futóművel, elöl fordított villával, hátul a Hondától már jól ismert Pro-Link felfüggesztéssel büszkélkedhet. A Honda Hungary tájékoztatása szerint az FMX-re egészen 2005 tavaszáig kell várni, ára egyelőre ismeretlen.

Forrás: [origo]

Technikai adatok:

Motor: egyhengeres, négyütemű
Üzemanyag-ellátás: karburátor
Teljesítmény: 28 kW, 38 LE/5750 motorfordulatnál
Ülésmagasság: 875 mm
Száraz súly: 163 kg