Március végén, április elején érkezik a márkakereskedésekbe az átrajzolt Laguna - a szintén felfrissített - Vel Satis és Espace társaságában. A középkategóriás francia autó külsejét a Mégane-hoz igazították, míg a beltér finomabb anyagokkal gazdagodott.

A Laguna átrajzolásakor a Mégane II által kijelölt csapásirányt követték a tervezők, így megjelent az osztott hűtőrács és a lámpák is oválisabb formát kaptak. Nem látványos ugyan, de újak a színre fújt ütközőcsíkok, továbbá eltűnt a Renault felirat az autó hátuljáról. Belül ergonómikusabb kezelőszervekkel és finomabb anyagokkal találkozhatnak az utasok, bár panaszra eddig sem lehetett oka a vásárlóknak.

Az igazi újításokat a motorháztető alatt kell keresni: a legizgalmasabb újdonságnak a 205 lóerősre "felcsavart" turbómotor ígérkezik, amellyel 7,2 másodperc alatt érheti el a 100 km/órás sebességet a Laguna.

A dízelkínálat ugyancsak gyarapodott, ugyanis a korábban már ismert 120 lóerős 1.9-es dCi rendelhető lesz egy erősebb, 130 lóerős változatban is, amely ráadásul már az Euro 4-es környezetvédelmi normáknak is megfelel. A gázolajos kínálat csúcsát képező motor továbbra is 2.2 literes és 150 lóerős.