Barta Attila a gyorsasági szakág küzdelmeiben Porschéval, raliban tavaly az Ignis-kupában ment... Nem kis különbség. Most ismét a nagy autóé a főszerep.

Látta már az [origo] autó gyorsasági rovatát?

- Attila! Hol is versenyzel május utolsó hétvégéjén?
- A hétvégén megrendezendő FIA GT világbajnokság San Marinó-i futamán, Imolában veszek rész egy szlovák csapat berkein belül magyar színekben egy Porsche 969 GT3 volánja mögött. Ez lesz az idei első futamunk. A monzai versenyen indultunk volna, de az autónk nem felelt meg az FIA-szabályoknak, és most vásárolt a csapat egy autót, amivel már rész tudunk venni a világbajnoki küzdelmekben.

- Ez ugye az a versenyág, amiben egy autóval több versenyző megbízhatósági versenyen vesz részt?
- Így van! Ez egy háromórás verseny, ahol egy autóban minimum két pilóta kell, hogy vezessen, ezért legalább egyszer ki kell állni a boxba pilótát cserélni, tankolni, gumit cserélni. Ezért az eredményt nagyban befolyásolja a csapat boxban való munkája.

Olvassa el a teljes cikket DuEn oldalán!