Új turbódízeleket kínál a Scénic- és Mégane-vásárlóknak a Renault, a három erőforrás közül a legerősebb 130 LE-t tud.

Az átdolgozott 1,9 dCi 120 helyett immár 130 lóerős, és alapból fel van szerelve részecskeszűrővel is. Maximális nyomatéka 300 Nm kétezres fordulatnál, nulláról százra kilenc másodperc alatt gyorsítja a Mégane-t. A hatsebességes kézi váltóval a Scénicben 9,6 másodpercig tart a százas sprint, a végsebesség 196 km/h. A Mégane kereken kétszázig taposható. A felfrissített 1,9 dCi átlagfogyasztása a Mégane-ban 5,6, a Scénicben kereken hat liter.

A palettát két új 1,5-ös egészíti ki, amelyek közül az erősebb Piezo-befecskendezéssel készül, maximális teljesítménye pedig az eddigi 100 helyett 106 LE. Az Euro 4-es normának megfelelő erőforrás a Mégane-ban megelégszik négy és fél liter gázolajjal száz kilométerenként, a Scénicben két tizeddel többet nyakal be. A bázismotornak szánt kisebbik dízel szintén hat LE-t szedett magára, 80 helyett 86-ot préseltek ki belőle, ám érdekes módon a Scénicben majd' fél literrel többet fogyaszt (5,1), mint nagyobb testvére.