A tavaly bemutatott 650-es Bandit stílusát veszi át az 1200-as változat is, ám műszakilag szinte semmit nem fejlesztettek a népszerű túragépen.

A kistesó után az 1200-as Bandit orrát is bepúderezték a Suzuki formatervezői, hogy eltakarják a hosszú évek alatt összegyűlt szarkalábakat a fényszórók körül. Az S változat csinos első fejidoma szinte egy az egyben megegyezik a 650-es változaton is megtalálható darabbal, így ismét egységes lett a GSF modellcsalád összképe. Újdonság még a hegyesebbre vett farokidom és az állítható magasságú ülés is, ami már a kisebbik Banditon is remekül bevált. Aki nem akar semmit a véletlenre bízni az a jövőben ABS-szel is megrendelheti az 1157 köbcentis motort, ám ezt leszámítva műszakilag szinte alig változott valami a motoron.

Műszaki adatok

Típus: Suzuki Bandit GSF 1200
Motor: soros, 4 hengeres, levegő-olajhűtéses
Lökettérfogat: 1157 köbcentiméter
Furat x löket: 79 mm x 59 mm
Üzemanyag-ellátás: 4 db Mikuni karburátor (36 mm-es torokátmérővel)
Első futómű: 43 mm-es teleszkópvilla, állítható rugóelőfeszítés
Hátsó futómű: központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, rugóelőfeszítés 7 állásba állítható, húzó/nyomó/csillapítóerő 4 állásba állítható
Tengelytáv: 1480 mm
Tank kapacitás: 20 l
Ülésmagasság: állítható 785 mm / 805 mm
Száraz súly: fejidomos kivitel 215 kg, csupasz változat 212 kg