Január után februárban is a Fiat új Grande Puntójából fogyott a legtöbb Európában.

A Fiat vezérigazgatója, Sergio Marchionne Chietiben jelentette be, hogy az új Grande Punto februárban is Európa legnépszerűbb autójának bizonyult, a kicsit nehézkes indulás után a siker immár töretlen. A vásárlókat minden bizonnyal a "kisautó" dögös dizájnja indítja be, az olaszokat meg a számok: Marchionne sejtetni engedte, hogy a 2007-ben érkező új Stilo is továbbviszi a Puntóval megkezdett irányvonalat.

"A Punto bemutatásán túl vagyunk, minden a tervek szerint alakul, a következő nagy kihívás az új Stilo formába öntése lesz" - magyarázta Marchionne. "Jövő februárban, Torinóban mutatjuk be az új modellt, s természetesen elvisszük Genfbe is. A projekt kulcsfontosságú a cég számára, elöljáróban annyit mondhatok, hogy az új Stilo karaktere sokkal olaszosabb lesz, mint eddig volt."

Marchionne a Punto sikerével kapcsolatban elmondta még, hogy a Fiat "újraszervezése" 22 hónappal ezelőtt kezdődött, a folyamat első igazán komoly eredményét a Grande pazar évkezdete jelenti.