Jobb egyből WRC, OPC

Vágólapra másolva!
A hétvégi szezonnyitó előtti első és utolsó teszten vett részt az Intermédia Motorsport és az OPC Team Hungary, Bajna és Bajót között próbálgatva a Skoda Octavia WRC-t, illetve az N3-as Opel Astra OPC-t. Már egri tapasztalataikról is beszámolnak, az újságíró pedig arról, hogy milyen volt gyorskocsizni Tagai és Bessenyey urak mellett.
Vágólapra másolva!

125 bajóti DuEn-fotó > Itiner Egerre

Intermédia Motorsport
Tagai Tamás, Zsiros Gábor
Skoda Octavia WRC Evo III.

Az első közös bevetés

Az Intermédia Motorsport újonnan összeült párosa, Tagai Tamás és Zsiros Gábor a hétvégi Eger-ralin fognak először együtt autózni, így természetesen a jelenlegi legfontosabb feladatuk az összeszokás.

Tagai Tamás: "A teszten sikerült először közösen mennünk Gabival, sajnos nem túlzottan sokat, mert én folyamatosan állítgattam a kocsit, ő pedig a meghívott vendégek kényelmével is kellett foglalkozzon, de azért egy pár kört vele is megtettem. A Skoda a teszten kiválóan működött, nem volt semmi problémánk vele, és azt gondolom, sikerült egészen jól beállítanunk. A tréning volt az első alkalom, hogy Gabival hosszabb időt autóztunk együtt, és úgy érzem, teljesen jól működtünk együtt, persze lesz még finomítani való, de alapvetően jó irányba haladunk. A reptéren kívül minden pályát láttunk és fel is dolgoztunk, arra viszont nem vagyok kíváncsi, mert láttam a nyomvonalát térképen, és nevetséges. Az Egerszalók-Tarnaszentmária közötti szakasz minősége nagyon leromlott, ott defektet is kaptunk már a tréningen, így az nem tetszik, a többi gyorsaságival viszont nincsenek gondjaim. Nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, ezért nem is mondanék semmit az eredményről, majd talán Eger után meglátjuk, mire vagyunk jók ezzel az új felállással."

OPC Team Hungary
Bessenyey Zoltán, Tóth Zoltán
Opel Astra OPC N/3

Kezdődik!



Bessenyey Zoltán: "Nagyon boldog vagyok, hogy újra ülhettünk a versenyautóban, szombaton először kicsit meglepődtem, hogy mennyire gyors a jármű és mennyire nem vagyok ezekhez a teljesítményekhez hozzászokva. A nap végére már azért barátkoztam a kocsival, amely a télen teljesen megújult. Az egri tréning egyelőre hibátlanul folyik, a reptéren kívül minden pályát láttunk. Sajnos a minőségükkel nem vagyok elégedett, szinte mindegyiken az lesz a kérdés, ki ússza meg defekt nélkül. Persze nem arra vágyom, hogy autópálya-minőségen haladjunk, de a tarnaszentmáriai szakasz vége tényleg elfogadhatatlan minőségű. De nincs mit tenni, ezen kell versenyezni, és itt szeretnénk bizonyítani."

Tóth Zoltán: "Mindketten nagyon vártuk már, hogy újra testközelben foglalkozhassunk az autóversenyzéssel. Persze a téli szünet sem telt eseménytelenül, hiszen rövid időre újra volt Opel Astra-összeszerelés Magyarországon - igaz, ez az autó nem Szentgotthárdon, hanem a TRT műhelyében készült. A teszt alapján úgy tűnik, hogy nagyon jó munkát végeztek a fiúk, amit ezúton is köszönünk nekik. Mi is igyekszünk visszarázódni a hosszú szünet után, és mindent megteszünk, hogy sikeresen kezdjük a 2006-os idényt."