A Bugatti a Veyron nagy népszerűségére való tekintettel áremelésen töri a fejét, amely a gyártás felpörgetéséből adódó költségeket lenne hivatott fedezni.

A szerződés aláírásától számítva 15 hónapot kell várnia minden egyes Bugatti Veyron-vásárlónak autójára, ami a cég szerint már-már indokolatlanul sok. Így aztán az a döntés született, hogy idén 50 helyett 70 (összesen maximum 300) darab készül az autóból, az emiatt keletkező költségeket pedig tízszázalékos áremeléssel teremtik elő.

Persze akinek 1,1 millió euróért nem drága az 1001 lóerős Veyron, annak valószínűleg egy-két százezerrel többért sem lesz az, legalábbis valahogy így gondolkozhat a Bugatti. A gyártás végleges leállítása után egyébként egy teljesen új modell válthatja a Veyront, erről egyelőre nem sokat tudni, pletykák szerint azonban elképzelhető, hogy négyüléses lesz.