Különleges koncepcióval készült a Toyota "fiatalos" márkája, a Scion a New York-i Autószalonra, a Fuse amolyan sportos multimédia-központ.

A Fuse a Toyota kaliforniai tervezőközpontjában készült, dizájnerei a japán JGTC-versenysorozatban rohangáló autók formavilágából merítettek ihletet. A Scion a japán gyár fiataloknak szóló márkája Amerikában, a Fuse-ba ezért minden olyan extrát begyömöszöltek, ami a célcsoport számára érdekes lehet.

Ezért van, hogy a kissé dobozformájú, mégis sportos konstrukció oldalajtói Lamborghini-módra felfelé nyílnak (a kétrészes hátsó egyszerre felfelé és lefelé csúszik), hogy a hatalmas, 20"-os felniken kis LED-lámpácskákat rejtettek el, amelyek változtatható színben világítanak éjszaka. A fiatalosság felelős azért is, hogy a lőrésszerű, szintén LED-es első fényszórók (és ködlámpák) színével is lehet játszani, és emiatt van, hogy a hátsó lökhárítóba integrált kipufogóvégek egyszerre féklámpák is. Mindent az egyediségért.


A beltérben minden kezelőszerv a kormány köré csoportosul, előre két 10,5"-os LCD-képernyő került, amelyek filmnézésre és játékra is alkalmasak. Utóbbira annyira, hogy a kormánnyal álló helyzetben akár Need for Speedezni is lehet.


Az utastér alapból négyszemélyes, az első kagylóüléseken és a hátsó padon is LED-csíkok villognak, a csomagtartóból azonban még egy kétszemélyes pad is kihajtogatható. A Scion ezt "chillout-zónának" hívja, az ücsörgéshez ugyanis akadnak még kihajtogatható hangszórók, sőt, egy kis hűtődobozra is lelni itt.


A 4,42 méter hosszú, 1,8 méter széles és 1,32 méter magas Fuse (tengelytáv 2,69 méter) meghajtásáról a Scion tC-ből már ismert 2,4 literes, négyhengeres motor gondoskodik. A tanulmányt a szériagyártás "veszélye" nem fenyegeti.