- Hologramos szélvédő. 90 (50, 130) km/h felett bekapcsol, és álcázza a vezetőt. A traffipax-felvételen már csak egy jól ismert személy képe látszik.

- Gyermekülés övének becsatolására figyelmeztető hang, ha észrevehető, hogy az autóba gyermekülést helyeztek.

- Jobb oldali utasnémító redszer, hogy ne halljuk, ha beleszólnának a vezetésbe! Feláras opció!

- Autódudára letölthető polifón kürthang. Villamoscsengőre letölthető csengőhang.

- Ülések a vízágyak mintájára megalkotva. Az "abszolút kényelem". És viszonylag könnyen fűthető/hűthető...

- Elekromosan nyitható-zárható ablakmosótartály-fedél.

Forrás: [origo]

Ülésfűtés, parkolóradar, roló a hátsó szélvédőn

- Adott hőmérsékletküszöb alatt hidegre lágyuló (és mintát változtató) gumiabroncsok. Esetleg esőben új vízelvezető barázdákat nyit a futófelületen. Kerékfújás-parancsra felfújódó kerekek, mint a Pusztító c. filmben.

- Egy lista az összes autógyártó számára azokról a hibákról, amiket újra és újra elkövetnek, pedig nagyon nem kéne. (Pl. rövid ülőlap, vagy többzónás klíma mellett is gyógyíthatatlanul párásodó szélvédő, teljesen ergonómia-mentes pedál elhelyezés, stb, stb, stb...)

- Karosszéria automata színváltoztatása, esetleg jobb és bal oldalon eltérően, üldözés esetére, a szemtanúk félrevezetése céljából.

- 2 (nem 20) havi fizetésből megvásárolható, felesleges biszbaszoktól mentes, de normális autó (mondjuk Corolla-szint).

- A hátsó üvegre egy kijelző, ami bluetooth-on kapcsolódna a mobilhoz. A telefonnal üzenhetnék a mögöttem haladónak. (Pl. nem ég/működik a fényszóró, túl közel jössz, stb.)

- Automata kerékcserélő, illetve azt segítő rendszer (alvázba épített emelőszerkezettel, a kerékcsavarok helyett pedig csapok lennének, ezeket elektronika lazítaná és rögzítené).

Forrás: [origo]

Tetőantenna

- Akksikímélő télre: akkumulátor köré épített radiátor, ami kis napelemeken keresztül melegen tudná tartani azt, ezzel nőne az élettartama. Ezek a kis napelemek biztosítanák a belső térben lévő fogyasztók energiaellátását, DVD-lejátszó, hifi, stb.

- Olajcseréhez: külön, egyszer használatos tárolóba pumpálná át egy kis motor a fáradt olajat. Ezt az egységet egyszerűen le lehetne csatolni és helyére egy újat rakni. Ezzel nem kellene annyi időt veszetegetni a cserével, és biztos, hogy nem a környezetbe kerülne az elhasznált olaj.

- Bevonatolt üvegfelületek, amelyekre nem tapadna a nedvesség (pl. eső), bár a külső tükröknél már vannak pozitív kísérletek, sőt ha jól tudom, akkor szériában is megy már ilyen, de az összes felületre ezt a bevonatot alkalmazva jóval kevesebbet kellene az ablaktörlőt használni.

- Gumik optimalizálása: apró, edzett, hegyes véggel rendelkező tüskék tömkelege pattanna ki a gumikból (pneumatikus/elektronikus vezérlés által), mellyel aztán a jeges úton is biztonságosan lehetne haladni

- Motorteljesímény szabályozása: a főtengely és hajtókarok elmozgatása, ami által a dugattyúk útja meghosszabbodna vagy lerövidülne, amivel a teljesítményt lehetne befolyásolni. (Nesze neked teljesítményadó :-)))

- Az én ötletem nem csak szenzációs, de a jelenlegi technikai szinten egyből megvalósítható, és fokozza a biztonságot: képzeljük el, hogy megy előttünk egy autó, egy picit lassítva, épp csak simítja a féket, ég a féklámpája, és mi is ezt tesszük. Ekkor az első autó észreveszi, hogy bele kell taposnia a fékbe, de ezt a féklámpája már pluszban nem közli, csak ugyanúgy világít tovább. És ha ez a fékezés nincs akkora, hogy az elakadásjelzője beinduljon, akkor mi szépen beszállunk a csomagtartóba. De!!! Ha olyan féklámpája lenne, amely az egész autó hátulján végighúzódik a hátsó szélvédő alsó peremén, és ennek a két széle gyulladna fel a hagyományos fékezéskor, és minél intenzívebb a fékezés, akkor egyre több lámpa gyulladna fel az autó közepe felé, és végül a vészfékezéskor egy nagy, fényes vízszintes csík világítana, akkor az ütközés elkerülhető lenne.

Forrás: [origo]

Automata világítás

- Külső tükrök akár menet közbeni tisztítórendszere az ablaktörlő mintájára.

- Robottüdő az ittas vezetőknek, szondázáskor.

- Éjszakai vezetéshez infrakamera, ami kivetíti képét a szélvédőre.

- Katapultálható anyósülés, ha esetleg tényleg beül a kedves mama.

- Nagy hatótávolságú felismerő rendszer, GPS-alapú, így nyugodtan lehetne előzni beláthatatlan helyen is (baj csak akkor van, ha a szembejövő autóé meghibásodott, vagy nincs is neki).

- Küszöbbe épített hó- és sártisztító berendezés.

- Feledékeny autósoknak telefonhívó...: "itt parkoltál le a Kismadár utca 43 előtt!"

- Programozható indításgátlás. Ha a kölyök kölcsönkapja a kocsit, és mondjuk este 10-ig nem ér haza, az automata blokkolja az indítást, és a srác gyalogolhat.

- Közlekedési lámpa-érzékelő, amely automatikusan úgy gyorsít vagy lassít, hogy mindenképp zöldön menjünk át.

- Automatikus tolatókar. Kis helyre történő tolatáskor automatikusan kinyúlik, és eltolja az útban lévő tárgyakat, így kellő helyet biztosít a biztonságos tolatáshoz. Az adott gépjármű motorteljesítményével nincs összefüggésben, mert a szerkezet önfelismerő szoftverrel rendelkezik, és lézerrel állítja be a tolóerőszabályzót.

Forrás: [origo]

Kilincsvilágítás

- Emlékező fémek felhasználásával készült karosszéria, koccanások után melegítés hatására visszanyeri eredeti állapotát. Opciós felárként rendelni lehet az 5.1-es változatot, amely 5 különböző formát és alakot tud megjegyezni. Előnye, hogy meghatározott hőmérsékleten (pl: + 35 celsius fokon) nyitott sportautóvá változna. Egy autóból bármikor 5 különböző autónk lehetne, és mégis csak egy biztosítást kell fizetni.

- Térfigyelő kamerák a gépkocsi mindegyik oldalára, amelyek képeit egy nem felejtő memória rögzíti. Egy gombnyomásra vagy ütközésre az utolsó 15 perc képei rögzítődnek, amelyet automatikusan a biztosító adatbázisába továbbít a mobil adapter a 3. generációs UMTS hálózaton ketresztül. Nem kell többet rajzolgatni és vitatkozni, hogy ki volt a hibás. Életveszély esetén pedig automatikus riasztás a segélyhívóra.

- Biszbasz, ami pár mm-re elemeli éjszakára a törlőlapátokat, hogy ne fagyjanak le. Ez az álom mar teljesült, az amerikai Chevyken a 90-es években egy egyszerű ékre parkoltatták az ablaktörlőt, így elemelkedett az üvegtől. Nem csak nem fagyott le, de a gumi sem feküdt ki csáléra...

- Nyolcéves koromban "találtam fel" és azóta álmodozom (ma 55 vagyok) a hidraulikus parkolókerékről: parkolási szándéknál "futó ki", és az autó irányára merőlegesen álló, 3 v. 4 elektromosan hajtott segédkerék az alvázból kiemelkedve a járművet megemeli, és oldalirányba be-, vagy kinavigálja a saját hosszánál csak pár centivel nagyobb helyre is. Ugyanez a szerkezet automata emelőként is használható kerékcseréhez.

- Automata érzékelő bigyó, ami a diszkóból autóba ülő vezető ittasságát hivatott ellenőrizni, és ezáltal automata rásegítőt kapcsol be, ami felgyorsítja a kormánymozdulatokat, gyorsan párátlanítja az ablakot, a gázpedált bekeményíti, amikor elnehezedik hirtelen a lába, sőt lehetne valami, ami a fejet is egyenesen tartja. De persze nagyon ittas egyéneknél egy teljes letiltó elektronika segítene vagy egy beprogramozott detoxmenet-aktivizáló.

- BC-X = Brain Controlled X. (Agyhullám/gondolat vezérelt bármi (az X, vagyis a bármi programozgató, akár sebvátlás, akár gázadás, stb. lehet)

SEK = Speciális Ejtőernyő Kioldó (hegyről történő lezuhanáskor automatikusan nyílik és leteszi a kocsit biztonságban)

ACS = Automatic Catapult System (egy kis biszbasz érzékeli az ütközést, és kilövi az utasokat a kocsiból)

Forrás: [origo]

De legalább ki lehet kapcsolni

Titán páncél (mozdonnyal történő ütközés elhárítására)

Sugárpajzs (kizárólag maffiózók rendelhetik)

SS = Stealth System (Speciális, lopakodófestékes fényezés radarelhárításhoz)

Ülésbe épített BioWC kazettás ürítési lehetőséggel

MHM = Manual Hamburger Micro (Manuális, gombnyomásra működő hamburgerkészítő berendezés)

AHM = Automatic Hamburger Micro (Automata hamburgerkészítő berendezés. Fejlettebb változat. Infrasugaras gyomorsav-érzékelés, éhség esetén automatikus működés)

PKA = Pszicho Kinetic Analisator (Érzékeli a vezető lelki állapotát, és annak megfelelő zenét sugároz)

Fejtámlába épített ivócső (Mint a bicikliseknél, versenyeknél ideális)

SV = Sole Vibrator (Pedálokba integrált talpmasszázs-rendszer)

ANRPDS = Automatic Navigation Robot Pilot and Driver System (Figyelem: A berendezés kizárólag a navigációs rendszerrel, a távolságtartó automatikával és a parkoló komputerrel együtt működik! Ez a berendezés a navigációs rendszerbe táplált útvonalat automatikusan, emberi beavatkozás nélkül teljesíti)

Tetőbe integrált Periszkóp + Nagyfelbontású távcső (Városnézéshez, kiránduláshoz, szakadék széléről az autó elhagyása nélküli, biztonságos nézelődéshez) Extra tartozékként űrtávcső fej rendelhető!

DIN méretű mini kandalló, Mental design, Sport kesztyűtartó, Sport hamutartó

- Távnyitóval programozható vagy indítható fűtés, hogy mire beszállok, meleg legyen az utastér!

- Kis kidobónyílás az ajtóra, hogy ne kelljen lehajtani az ablakot, ha a koldusnak pénzt akarok adni. Gombnyomásra kigurulna egy százas a külső tartóba, ahonnan elvehetné a címzett. Szimpatikus lejmolónak vagy benzinkutasnak két gombnyomás.

Forrás: [origo]

Szóból is ért

- Olajszintjelző a műszerfalon!!! Magas hűtőfolyadék-hőmérséklet alkalmával a teafőzőt utánzó hangjelzés..., stb.

- Ajánlani tudnám a karosszériafűtést. Ha ráesik a hó, akkor leolvasztja. Nagyon hasznos lenne még egy kátyúradar, ami folyamatosan figyeli az utat, ha kátyú van, korrigálhat. Így nem csökken kátyúnként a kocsi ára. Ez a rendszer fokozottan figyelne a vízzel teli kátyúkra, így nehezebben lehetne egy-egy ártatlan gyalogost lefröcskölni. Figyelhetne még továbbá a fekvőrendőrökre is, és kijelezné, hogy mekkora is nekik a hasuk. Mivel én bringázok, rájuk is gondolok. Ha egy autós ráállna véletlenül (soha sem tudatosan persze) egy bringaútra, egy sokkoló a kormányon keresztül megrázná. Így még a kutyák is tanulnak (Pavlov). Ugyanezt a sokkolót lehetne használni a tirpák vezetőknél. Egy elektronika figyeli a kihágásokat, pl. piroson átment, kis áramütés. Így megszüntethetnénk a rendőrségnek ezt a részét, mert a kocsi igazságot osztana. A rongálók ellen is jól jönne egy kis megrázó élmény. Magyarul mindenkit megráznék, aki rosszul viselkedik a volán bármely oldalán. Ja és a legfontosabb: IQ alapján, vagy esetleg csak szimplán mindenkinek feláras lenne a duda!! Vagy belül is szólna. Szokjad apukám!

- Áruházi bevásárlókocsit taszító mágneses fényezés a szabadon ólálkodó, megrakott bevásárlókocsik távoltartása miatt.

- Utastéri kamera rögzítené öltözékünket, és összevetné internetes adatbázisban található legújabb divatirányzatokkal. Amennyiben viseletünket cikinek ítéli a fedélzeti számítógép, úgy lámpánál ácsorogva, busz vagy villamos mellett, illetve gyalogátkelő helyen automatikusan besötétítené az ablakokat.

- Elalvás-elhárító: egyik megoldás, hogy az ülésen keresztül a felelőtlen vezetőbe meghatározott erősségű és feszültségű áramot vezet a rendszer, amikor szundításközeli állapotot észlel a szerkezet (önsanyargatók előnyben); másik megoldás, hogy szenzorok figyelik a sofőr éberségét, reakcióit. Ha a pilóta elalszik, az autó leparkolja magát az út szélére, égve hagyja a helyzetjelzőt, bezárja az autót, majd amikor az autós ismét vezetéskész, folytathatja útját. Plusz extra: a rendszer sms-t küld az asszonynak, hogy kedvese a mellékelt koordinátájú helyen tért nyugovóra autójában, így ne várja haza és ne aggódjon. Ha a drágalátos családfő hazaúton igénybe veszi az út szélén strázsáló hölgyek szolgáltatásait, a computer sms-t küld a mit sem sejtő feleségnek, amely tartalmazza uraságunk helyzetét is, hogy hova menjen az ügyvéd a megfelelő papírokkal.

- Az sem lenne butaság, ha a gyártók már most elkezdenének olyan benzines autókat forgalmazni, melyek alkalmasak 85 % etanol / 15 % benzin keverékével történő hajtásra. Ha minden jól megy, pár év múlva már nálunk is kapható lesz bioüzemanyag, miért kelljen akkor autót cserélni? Arról nem is beszélve, hogy új autómmal akár Svédországba is ellátogathatok...

- Örülnék, ha több gyártó kínálna gyári megoldást gázüzemre. Ha beletervezik a tartályt az autóba, sokkal kevesebb helyet foglal, és vélhetően az egész rendszer sokkal üzembiztosabb, mint az utólagos megoldások. Igazából annak is örülnék, ha általánosabbá válna a LED a féklámpákban és az irányjelzőkben, így mentesülnénk az izzókészlet cipelésének terhétől, nem beszélve a LED gyorsabb reakciójáról az izzóhoz képest.

Forrás: [origo]

DVD-alapú navigáció

- Olyan autórádió, melynek levehető előlapja telefon is egyben. Kiszálláskor így elég egy dolgot magammal vinnem. Továbbfejlesztve ez a telefon kiválthatná akár a kulcs funkcióját is, segítségével kommunikálhatnánk az autóval.

- Motorvédő elektronika, mely korlátozza a teljesítményt addig, amíg a motor nem érte el üzemi hőmérsékletét.

- Önkéntes (kikapcsolható) sebességkorlátozó program, mely a GPS adatai alapján mindig tudja, mennyi az adott úton megengedett legnagyobb sebesség, annak túllépésekor finoman leszabályoz. Használói kedvezményt kaphatnának a felelősségbiztosítás díjából.

- Izzó helyett LED az összes helyzetjelzőbe, hogy az akku tovább bírja, ha kivilágítva kell leparkolnom az autót.

- Távirányítóval bekapcsolható ülésfűtés (hogy legalább az ülés meleg legyen, mire leérek az autóhoz). Az elektronika 15 perc után vagy gyújtás esetén kikapcsolja a fűtést, hogy ne merüljön le az akku, illetve hogy az önindító könnyebben pörgesse a motort.

- Távirányítóval nyitható ablak (hogy a parkolócetlit könnyebben tudjam berakni, miután visszajöttem az automatától)

- Automatika, mely a belső levegő keringtetésére kapcsolva felhúzza az ablakokat (hogy tényleg ne jöjjön be semmi szag kintről)

- Távirányítású állófűtés mondjuk a kávéfőző bekapcs gombjába integrálva - még a negyedikről beindítom, hogy mire megiszom a kávét és leslattyogok, finom meleg autó várjon kívül-belül, jégvakarás, brrrrrrr!

- Éjszakára vagy parkoláshoz reluxa/redőnyszerűen leereszkedő könnyűfém redőny az ablakokra. Védene a lefagyás, az ablakbetörés és a túlmelegedés ellen.

- Színváltós festék.Gombnyomásra más színe lenne az autónak, vagy a hangulatunkhoz igazodna automatikusan. Ha bevágnak elém, piros lesz a kocsi, ha Ferrarit látok akkor sárqa(az irigységtől). Bár azt hiszem, a színváltós festék tényleg létezik, ráadásul magyar találmány...

- Parkolójegy-kivetítő (holografikus)

- Fordítógép, hogy a szerb rendőr is megértse, 3 km/h sebesség-túllépésért nem jár bünti.

- Plexi aljzat, látni a talpunk alatt elsuhanó tájat.

Forrás: [origo]

Telefon, fedélzeti minden

- Társkereső rendszer a fedélzeti computerben. A velünk egy irányban haladó - nem velünk szemben, mert annak macsótípusú férfitársaim esetében gumicsikorgás és tömegbaleset lenne a vége - autó computerével kommunikálva megállapítja a randi esélyének lehetőségét. Külön "Rátapad" feliratú gomb a középkonzolon...

- Intelligens hifirendszer, "akivel" kérdezz-felelek játékot is lehet játszani unalom, fáradtság ellen.

- Fényre sötétedő szélvédő. De csak ott, ahol épp bevilágít a nap, vagy a szembejövő reflektora...

- Pazarékoljuk még jobban az energiát: fűtőszálat az összes ablakra, hogy sose legyen pára és jég! Az első üvegre természetesen átlátszót.

- Kilincsbe épített 12V az aksiról, ha esetleg feszegetnék, így biztos meglepődik, aki lenyúlná a "nehezen" megszerzett járgányunkat.

- Fluxus kondenzátor, mint a  "Vissza a jövőbe" című filmtrilógiában. Úgy szeretném látni a honfoglalást!

- Automata kresztábla-felismerő és szabálybetartó rendszer, beleértve az indokolatlanul lassú haladást is. (Automatikus gázadás!)

- A távolságtartó tempomat kiegészítéseként optimális indulás zöld jelzésre (nyugodtan lehet addig borotválkozni).

- Csettintésre szedánból/kombiból kabrió, újabb csettintésre visszaáll a tető, ami nem ponyva, hanem egy ultrakönnyű, de tartós, speciális anyagból készült tetőszerkezet.

- Szélvédőre kivetített utcatérkép forgalommal

- Látok sok jó autót, amiket ha meg is tudnék vásárolni, azért fizetnék felárat, hogy ezeket a csodakütyüknek nevezett valamiket NE építsék be az enyémbe. Legyen csak az én lábamban az ABS és ASR, a kezemben a menetstabilizátor, a szememben a sávelhagyásgátló, a visszapillantó helyes beállításában pedig a tolatóradar. Azt hiszem, tudnám még folytatni, de felesleges... Egy a lényeg, NE VEGYÉK EL TŐLEM A VEZETÉS ÉLMÉNYÉT. Nekem téli gumi sem kell, mert hamis biztonságérzetet ad: a nyári gumi már előbb megcsúszik, így eleve nem fogok akkora tempóra gyorsítani, hogy a téli gumival az árokba rohanjak. NEM megkönnyíteni, hanem biztonságosan lebutítani kell egy autót, hogy minél több helyen a vezető avatkozzon be, ne egy programozott elektronika.

- Egy hangszórós kütyü, ami a kocsink fordulatszámát alapul véve más dögösebb kocsi motorhangját hallatja. Hoppá!

- Olyan szemüveg, amely ellenőrzi, hogy a sofőr ébren van-e (még nincs robotvezérlő), és automatikusan rávetíti a retinára a tolatókamera képét. Ráadásul ha rükvercbe rakja a sebességet, akkor az autót a szemüvegen keresztül tájékozódva a kormánnyal úgy lehet irányítani, mintha előre mennénk.

- Bár költséges, de a legfontosabb elektronikai rendszerek duplázása és hiba esetén auto átkapcsolás, mint a repülőkön.

- Kisképernyős kulcsok a tulajnak, hogy a nagy parkolókban a képernyőn lévő nyilacska a kocsi irányába mutasson (wifi).

- Automata kerékcserélő defekt esetére, főleg nőknek. Bár már egyre több a defekttűrő abroncs. Vagy beépített sminkrobot plázacicáknak. Egy tárolt fotó alapján elkészíti a sminket, így nem kell elengedni a kormányt sem...

- Wifivel elküldi a szervizbe a kocsi adatait (SSL-rendszer), a használaton kívüli időben frissíti a rendszer szoftvereit.

- Csomagtartó-kipakoló robot helyett olyan bevásárlókocsi, aminek felhajlanak a kerekei, és így befér a csomagtartóba. Otthon pedig kihúzom, a kerekek előbújnak, és fel tudom tolni a lépcsőn is. Ilyet gyárthatna is valami szakember.

- Intelligens szélvédő. Az eredeti, látott képre rárendeli az infrás érzékelő képét (sötétben pl. alagút).

- Minden auto GPS-figyelés, ezzel balesetbecslés vagy -megelőzés, esetleg lopott autóknál teljesítmény-csökkentés és zárak aktiválása plusz a rendőrségnek (M1-es "Police Interceptor") pozíció elküldése.

- Vonatérzékelő automatika, vasúti átjáró előtt mozgó mozdonyt érzékelve nem engedi ráhajtani az autót a sínekre. Auto pilot szolgáltatás, ha ittas a vezető vagy szétcsúszott :)

- Egy olyan, Hud display, ami a mögöttünk közlekedő autós számára olvasható üzenetet vetít ki a hátsó szélvédőre, amit mi hangazonosítás alapján, vagy a kormányról vagy akárhogyan megadhatunk. Pl már 10 perce refivel jössz mögöttem! Vagy: tarthatnál kis követési távolságot!

- Ez egy totál értelmetlen cikk volt. Brainstorming volt a cégnél, vagy mi? Inkább a dugókat kellene megszüntetni, akkor jobb lenne a vezetési élmény. Vagy araszolóautomatikát a gépekbe, hogy át lehessen aludni a dugót. (Ezek szerint mégsem volt értelmetlen? A szerk.)

- Az autó hátuljára szöveges kijelző, amiben a mögöttünk dudálóknak előre programozott "szépeket" üzenhetünk (kormányról vezérelhető).

- Először is egy autóban legyen egy motor, ami sose hagy cserben! Ezek bizony csak Távol-Keleten, azon a kis szigeten készülnek! Ezek a német/francia tákolmányok csak ugatják az autógyártást, és ilyen, nem szükséges dolgokkal próbálják elvonni a figyelmet magáról az AUTÓRÓL!!

- Hűthető csomagtér persze az utastértől jól szigetelten, hogy nyáron se kelljen az ebédszünetben bevásárolt heti kaját felcipelni az irodai minihűtőbe.

- Robotpilóta telefonáló-sminkelő szőke nőknek.

- Mivel nincs garázsom, nekem olyan rendszer kellene, ami a távszabályzó gomb megnyomásakor nem csak a központi zárat zárná be, hanem egy kb. 10 mm vastag (mágneses) erőteret hozna létre az autó körül. (Egy burkot.) Ez az erőtér mindent eltaszítana a külső felületéről. Tárgyat, port, vizet, havat. Megóvná az autót az idegenkezű hozzápiszkálástól is, mivel az élő szervezetre enyhe, kellemetlen bizsergéssel hatna (mint a villanypásztor). Nem nyúlna hozzá senki, kutyák nem pisálnák le többet a kerekét, stb. És mellesleg jól jönne, ha parkoláskor a mikuláscsomagot vagy éppen a kerékbilincset akarják rátenni. A kocsi valóban egy biztonságos burokban lenne. Ez természetesen menetközben is bekapcsolható lenne, nem lenne többet maszatos szélvédő és fényszóró. Ütközéskor pedig ez az erőtér vezetné el a mozgási energiát, és nem törne a karosszéria. Legalábbis nem az enyém. :-)

- Olyan szenzor, amely érzékeli a pislogást, és ha rendellenes, például lassúkat pislant már, mert pillanotokon belül elalszik, akkor jelez neki valami hangjelzéssel, radikálisabb fokozatban a légkondit a leghidegebb és legerősebb fokozatra állítja, hogy térjen magához a szegény fáradt sofőr.

- Alkoholszondával kombinált tulajdosi szagmimtát őrző vezetőülés 2:1 arányban motorüzem-blokkoló, tetszés szerinti programozással.

- A megkölönböztető jelzését használó járműveket 300 m-en belül az irányjelző nyíl villogása egy hangjellel párhuzamosan jelezhetné (a kötelező GPS egyik funkciójaként). Indexeléskor a megfelelő tükörben elhelyezett érzékelő jelezhetné, hogy ne v. oké.

- Ha a GPS minden autó kötelező tartozéka lenne (már most sem drágább némely extránál), számos kérdés és válasz megoldódna, pl. sebességtúllépés, visszajelzések sora (automatikusan)SOS-küldés kézi v. aut..., felforduláskor légzsák-működéskor stb.

- Első v. hátsó lökhárítóból kihajtható könnyűtető a jégkár v.napfény ellen (kézi v. automata)

- Hihetetlen, de kimaradt a jó öreg "seggvakaró automata", mai nevén ülésbe integrált aktív görgős masszírozó rendszer, jávaköves gyógyító sugarakkal.

- Füstelszívó dohányzóknak.

- A szép az egészben, hogy pl. egy sebességtúllépés-detektort szerintem tényleg gond nélkül össze lehetne hozni, az utak szélén jeladókkal, amik az aktuálisan megengedett maximumról tájékoztatják az autót. Egybe lehetne építeni egy automata büntetőpontgyűjtő rendszerrel. A probléma csak az, hogy akkor ki a fene venne 500 lóerős csodákat?!

- Bunkó-detektor: érzékeli a városi Schumachereket, a mit-nekem-a-zebra-húzzá-má-a-babakocsival tököscsávókat, azokat akik levillognak, letolnak, ön- és közveszélyesen közlekednek, agresszívak, stb. Azonnal aktiválja az immobilisert. Ja, ezt nem extrának szánnám.

- Automata rendőrérzékelő az igazoltatásoknál, macskariasztó, hogy ne fusson ki elénk mindig az a hülye dög!!!!!

- Az első ülés hátulján illatosító, ami altatót fúj a gyerek arcába, ha már nagyon nyűgős. Például hangerősség-érzékelő segítségével. Persze egy ventillátor rögtön ki is juttatja a kocsiból, nehogy a sofőr is elaludjon.

- Autó alvázából oldalra kicsúszó fellépő, hogy könnyebben lehessen a kocsi tetőcsomagtartójára felpakolni.

- Elektromos hajtás a fronthajtású autó hátsó kerekeire. Lehetővé tenné az autó mozgatását olyan helyzetekben, amikor nem szeretném beindítani a motort (garázsból kiállás, dugóban araszolgatás). Lassításkor megtermelné a működtetéshez szükséges energiát.

- Vezetésbe beleszólásgátló. Az anyósülésen ülő hangját megismeri, és ha az alábbi szavakat mondja, a kesztyűtartóból egy bokszkesztyű jól orrbagyűri. A szótár ezeket a szavakat ismeri fel: piros, sárga, zöld, biciklis, gyalogos, jobbra, balra, egyenesen, nem látod?, odafigyelj, vezessek én?, te marha.