A japán Honda/Acura páros vezeti az autók "újraeladási" értéklistáját az Egyesült Államokban, letaszítva a korábbi években első helyen álló BMW-t.

Az autók értékállóságának fontos mérőszámát évről évre a Kelley Blue Book közli, amely az alapján állítja össze rangsorát, hogy az egyes márkák modelljei mennyit tartanak meg eredeti eladási árukból öt év használat után. A harmadik helyre szorult BMW-t egy másik német márka, a Volkswagen modelljei is maguk mögé utasították.
   
A legértékállóbbnak tekintett Honda/Acura modellekhez ötéves korukban átlagosan az eredeti árak 56 százalékáért lehet hozzájutni. A leggyengébb újraeladási statisztikájú autókat ugyanennyi idős korukban az új ár 18-24 százalékáért lehet eladni. Az értékállósági adat azt mutatja, hogy a vásárlók milyen bizalommal vannak a márkák iránt. Az utóbbi években mind nagyobb piaci szeletet kihasító Honda és Toyota autóknak nagy a keletjük, mert a magas újraeladási ár révén csökken a tulajdonosokat terhelő (elméletben számított) költség. A rangsor negyedik helyezettje a Ford Land Rover márkája lett, amelyet a Porsche követ.
   
A Kelley Blue Book nemcsak a márkákra, hanem az egyes modellekre lebontva is elkészítette rangsorát, amely némileg eltérő képet mutat a márkarangsortól. A listát az Acura TSX vezeti, amelyet az első tízbe egyetlen amerikai gyártmányú kocsiként bekerült Pontiac Solstice, majd az 5-ös BMW követ. A Toyota-csoporthoz tartozó Scion tC a negyedik, amely után a Honda Civic, majd a Toyota Prius következik.