A legkisebb négyajtós Mercedes műszaki színvonala nagyjából az előző S osztályénak felel meg, de ebben nem csak utazni, hanem vezetni is jó dolog. Kiváltképp, ha a sportos Avantgarde felszereltséggel és a legerősebb benzinmotorral van felszerelve, mint aktuális tesztautónk.

Hétfokozatú, kormányról is kapcsolható automatikus váltó, 272 lóerős, lúdbőröztető hangú V6-os benzinmotor, AMG csomag, hátsókerék-hajtás. Egy vérbeli autósnak egy ilyen felsorolás hallatán azonnal elkezd izzadni a tenyere, és így volt ezzel az autósmozit elkészítő Bertalan Gábor kollégánk is, amikor először meghallotta a C osztályos Mercedes tesztautónk paramétereit. Nem véletlen, hogy mostanában Fernando Alonsóval reklámozza a Merci az új C osztályt, mert az új modell bevallottan a kategória egyik legjobban vezethető autójának, a 3-as BMW-nek a babérjaira tör. Éppen ezért csillagos autótól szokatlanul közvetlen a vezetési élményt és markáns, férfias formatervet kaphat az a vásárló, aki pénzét egy közepes méretű öröklakás helyett egy ilyen autóba fekteti. Ha ennél többet szeretnének tudni az autóról, akkor nézzék meg a hatperces videót, de hamarosan részletes, írott teszttel is jelentkezünk a C350-ről.