Michelisz hegyen is nyert

2007.07.02. 0:10

A Shell V-Power Racing Renault Clio Kupában ismét változott a helyzet, ezúttal Michelisz Norbert gyarapította győzelmei sorát. Vasárnap a csapata is kitett magáért, 3 perc alatt cseréltek Michelisz kocsiján féltengelyt.

Ismét megdőltek az előzetes várakozások a renaultosoknál, újra változott a győztes személye. A hétvége előtt még mindenki arra számított, hogy az Orfűn magabiztosan duplázó Bárkovics Zoltáné lesz a győzelem, de Michelisz Norbert ezt nem így gondolta. A Suzuki Swift Kupa tavalyi bajnoka eddig még nem nyert hegyi versenyt, de mindennek eljön egyszer az ideje.

Szombaton már reggel az esőben jelezte Michelisz, hogy ezúttal nagyon komolyan számolni kell vele. A vert mezőnyben ott volt az újra cliosok között induló Gál Szabolcs és Telek Gábor, akikre azért illet odafigyelni. A versenyfelfutásokra aztán mindenki összeszedte magát, Michelisz mindössze 5 százados előnnyel nyerte Vida János előtt az első menetet. A másodikra azonban leesett az eső, és a rosszabb pályán megkavarodott a sorrend. Michelisz nyert, Gál feljött másodiknak, Bárkovics lett a harmadik, míg Vida a negyedik, Telek az ötödik, Vizin Tamás pedig a hatodik.

Shell V-Power Racing Renault Clio Kupa VII. futam ideiglenes eredmény:
1. Michelisz Norbert (Zengő Motorsport Kft.)    6:09,027 perc
2. Gál Szabolcs (Zengő Motorsport Kft.)     6:12,152 perc
3. Bárkovics Zoltán (Proex AMSE)      6:12,311 perc
4. Vida János (Zengő Motorsport Kft.)     6:13,141 perc
5. Telek Gábor (Zengő Motorsport Kft.)     6:17,075 perc
6. Vizin Tamás (Bajai AVSE)      6:19,000 perc

Michelisz Norbert: Nagyon izgultam a második felfutás után, mert csúszkáltam össze-vissza, de ezek szerint elég volt az első helyhez. Az egyik kopott gumimat lecseréltük újra, mást nem változtattunk, az autóm tökéletes volt, köszönöm az egész csapatnak.

Gál Szabolcs: Kettőt előztem a második felfutásban, úgy látszik, szerencsét hozott az időjárás-változás. Így volt esélyem, amúgy nem sok lett volna, hisz az első felfutásban rakoncátlankodott a váltóm, folyamatosan kijött a hármasból. Kalandos volt. Most viszont azokban a kanyarokban, ahol azelőtt kidobta a hármast, kettesben kellett menni, mert eső volt: nekem kedvezett a szerencse.

Bárkovics Zoltán: Az autóm egész nap vibrált, főleg a kanyarokban, és egyelőre a szerelők sem találják az okát. Az eső lutri volt, hol ment az autó rendesen, hol nem, hol keresztben, hol nem, ki hogy vállalta el. Remélem, holnapra megtaláljuk a vibráció okát, és vagy teljesen vizes, vagy teljesen száraz pálya lesz. Szeretnék holnap első lenni.

(A cikkben szereplő Vida János az origo autós rovatának munkatársa.)

Előző
  • 1
  • 2
Következő