Nemsokára lehull a lepel az új M3 kombi és szedán változatairól, melyek közül az utóbbiban a BMW új duplakuplungos váltórendszere is debütál. Ezek mellett már készül a kabrió és a szuperkönnyű CSL-verzió is.

 

A BMW jelezte, hogy a kombi és a szedán változatot is egy amerikai autószalonon kívánja a nyilvánosság elé tárni, ami annyit jelent, hogy vagy Detroitban, vagy Los Angelesben láthatjuk majd először a két kocsit. A szedán változat iránti érdeklődést tovább növeli, hogy az autóban a BMW történetének első duplakuplungos sebességváltója is bemutatkozik. Az "M DCT" elnevezésű váltóval és a kormányon elhelyezett váltókarokkal a BMW ígérete szerint a négyajtós M3 gyorsabban és akadálymentesen lesz képes nagyobb sebességre kapcsolni, mint a kézi-, vagy a korábbi SMG-sebességváltóval. Akiknek erre nincs szüksége, azok számára egy egyszerű hatsebességes manuális váltóval is elérhető lesz a négyajtós M3.

Ugyancsak készül a bajor sportkocsi kabrió változata is, mellyel legfőképpen az amerikai piacon szeretne sikereket elérni a BMW. Mindenesetre érdekes lesz látni, hogy az M-részleg hogyan kezeli majd az összecsukható-tetős szerkezetnek köszönhetően fellépő 285 kilogramm extra súlyt. Ilyen gondok biztosan nem lesznek az M3 CSL (Coupe Sport Lightweight) változatával, mely a többi kiadáshoz képest sokkal könnyebb lesz. A kabrió M3 megjelenése nem lehet nagyon távol, hiszen a németek már egy jó ideje komolyan tesztelik, a CSL pedig valamikor 2009 első felére készül el.