Michelisz Norbi már Clio bajnokként érkezett a Hungaroringre, ahol újabb clios futamgyőzelemmel és egy SEAT Leon Szuperkupás bemutatkozással hívta fel magára a figyelmet.

Forrás: [origo]

Michelisz Norbert a Shell V-Power Racing Renault Clio Kupa idei bajnoki címét már a zsebében tudva egy újabb rajt-cél győzelmet aratott a Gyorsasági Országos Bajnokság záró hétvégéjének első napján. Az idei év utolsó hungaroringi versenyén Michelisz magabiztosan vezetett tizennégy körön át, a másodikként befutó Vida János előtt öt másodperccel előnnyel futott át a célvonalon.

Vida János és Bárkovics Zoltán több körön keresztül erős harcot vívott egymással a második helyért, de Bárkovics műszaki hiba miatt idő előtt elbúcsúzott, így Vida senkitől sem zavartatva tudta megszerezni a második helyet. Ezzel el is dőlt az összesített 2. hely sorsa, Vidától már nem lehet elvenni ezt a helyezést. A harmadik helyen a hetedik helyről rajtoló és folyamatosan előre törő Gál Szabolcs ért célba, aki szoros küzdelemben gyűrte le a negyedik helyet megszerző Solti Attilát. Mögöttük az ötödik helyen Vizin Tamás zárt. A hatodik-hetedik helyért Molnár és Telek között folyt a csata, amelyből Telek került ki győztesként.

A két vendégművész is derekasan küzdött, Zsidró Tamás végig bírta a versenyt és a 18. helyen futott be, és Harsányi Levente is egészen a 11. körig kitartott.

Forrás: [origo]

Shell V-Power Racing Renault Clio Kupa XIV. futam végeredmény:
1. Michelisz Norbert (Zengő Motorsport Kft.)  31:23,064 perc
2. Vida János (Zengő Motorsport Kft.)   4,693 másodperc hátrány
3. Gál Szabolcs (Zengő Motorsport Kft.)   15,435 mp.h.
4. Solti Attila (Zengő Motorsport Kft.)   22,855 mp.h.
5. Vizin Tamás (Bajai AVSE)    25,135 mp.h.
6. Telek Gábor (Zengő Motorsport Kft.)   28,828 mp.h.

Michelisz Norbert: Hibátlan versenyt futottam, az autóm is tökéletes, úgyhogy nem tudok mást mondani, mint hogy rendkívül boldog vagyok és remélem, holnap ugyanígy tudom hozni ezt az eredményt.

Vida János: Érdekes verseny volt. Az elején Norbi kicsit rosszabbul rajtolt, mint én, Molnár Zoli pedig beugrott közénk. A váltóm nem vette be a kettes fokozatot, emiatt visszaestem és kezdhettem újra felkapaszkodni, egészen a harmadik helyig. Bárkovics Zoli motorhibája után pedig eseménytelenül teltek a körök, gurultunk Norbival, és második lettem.

Gál Szabolcs: Tulajdonképpen én a levezető körben értesültem arról, hogy harmadik lettem. A verseny alatt jókat csatáztunk, Solti Attilával mindig feltartottuk egymást. A többiek ekkor kicsit elléptek tőlünk, de sikerült átverekedni magunkat a mezőnyön. Ahhoz képest, hogy ősidők óta nem cseréltünk gumit, nagyon jó versenyt futottunk.

(A cikkben szereplő Vida János az origo autós rovatának munkatársa.)