2009-re készülhet el a Veyron targa tetős változata - erősítette meg az előzetes pletykákat Georges Keller, a Bugatti kommunikációs igazgatója. Az új modellek feltehetően lassabbak lesznek a sima változatoknál.

Az autó érkezését már régóta rebesgették, de hivatalosan csak most erősítette meg a gyártó a híreket. Mivel a Veyron középen elhelyezett W16-os motorjának óriási helyre van szüksége, a gyártó valószínűleg targa keménytetős változatot készít majd a kocsiból. Ez annyit jelent, hogy a nyitott Veyron teteje eltávolítható lesz, de azt nem lehet majd a kocsiban elhelyezni, tehát a kocsi tulajdonosának otthon kell majd hagynia. Ha az út alatt az időjárás rosszabbra fordulna, egy szövettető védené meg az utastérben helyet foglalókat a megázástól.

Hogy nyitott állapotban is megőrizze karosszériájának merevségét, több helyen is meg kell erősíteni majd a kocsi karosszériáját, amelynek következtében a 400 km/óra fölötti csúcssebesség a nyitott tetős változat esetében "mindössze" 350 km/órára csökkenhet. Hogy pontosan hány darab készülhet az autókból jelenleg még nem tudni. A cég vezetése ugyanis 300 Veyron legyártását tervezi, de lehetséges, hogy a nyitott tetős változatot külön kívánják majd kezelni. Mindenesetre előzetes becslések szerint 80 darab készül majd a szellős Veyronból.