Ahogy a legtöbb európai gyártó, a Fiat is fejleszti már hibrid autóit. 2011-re reményeik szerint már benzines és dízel hibridet is vehetünk majd tőlük.

Alfredo Altavilla, a Fiat hajtásláncokat fejlesztő részlegének vezetője az Automotive News-nak árulta el, hogy megkezdték a rendszerek fejlesztését, és ha minden a terv szerint alakul, akkor három év múlva készülhetnek el az első olyan autók, amelyek már ezzel a környezetbarát technológiával lennének felszerelve.

Az egyik szóban forgó motor a kéthengeres, 0,9 literes, benzines turbómotor lenne, amely a hozzá kapcsolt elektromotor segítségével maximum 90 gramm szén-dioxidot bocsátana ki kilométerenként, ami bőven a 2012-es EU-előírások alatt van. A dízel-hibridekben nagyobb hengerűrtartalmú, négyhengeres dízelek lennének, jelenleg egy 2,3 literes dízelmotorral, és a hozzá kapcsolt elektromotorral végeznek teszteket. A költséges lítium-ion technológia helyett a kiforrottabb NI-MH-akkumulátorokat használja hozzájuk a Fiat. Az első ilyen technológiával felszerelt szériamodell a Bravo lehet.