Új titán a Seat Kupában

2008.04.20. 19:06

Forrás: [origo]

SEAT Leon Szuperkupa II. futam, hivatalos végeredmény:
1. Michelisz Norbert (Zengő Motorsport Kft.)    27:39,061
2. Kiss Norbert (IMC Motorsport Egyesület)    + 11,690 mp
3. Hatvani Bálint (Zengő Motorsport Kft.)     + 16,283 mp
4. Czollner Gyula (Zengő Motorsport Kft.)    + 19,283 mp
5. Balásdi Szabó István (B.I.P. ASE)    + 42,984 mp
6. Bárkovics Zoltán (Zsille Motorsport)     + 43,366 mp

Michelisz Norbert: "Úgy érzem, kezdek belejönni. Csütörtökön még féltem, mert nem tudtam sokat menni az autóval, de úgy néz ki, most megtaláltam a versenytempót. Az utolsó kör kivételével végig a határon mentem, minél több információt kell gyűjtenem az autóról, hogy a teljes versenytempót hogyan bírja ki. Az utolsóban már visszafogtam magam, kerültem a kerékvetőket. Nem tudtam, milyen keréknyomást kell állítani, de úgy néz ki, hogy ez végig egyenletesen bírta."

Hatvani Bálint: "Ennek most nem örülök. Összességében jó volt, rengeteget tudtam tesztelni az új autóval, úgy érzem, most jöttem rá, mi lehet vele a probléma. Szerintem még sokkal keményebb, mint a tavalyi, lágyítani kéne rajta. A hátulja meg sem mozdul a kanyarokban, ha ezt elérnénk, sokkal jobban tudnék vele menni. Az első három körben még próbálkoztam, hátha közelebb tudok menni a többiekhez, csak amikor éreztem, hogy nem változik a távolság, akkor megpróbáltam tesztelni, mikor, hogyan viselkedik az autó."

Kiss Norbert: "Ez most ennyi volt. Csütörtök óta azt vettem észre, hogy az összes zengős pilóta másodperccel közelebb került hozzám, mint tavaly, pedig az emberek ugyanazok. Nagyon eltaláltak valamit az autó beállításával. Ebből még előnyük van, de mi is dolgozni fogunk rajta, hogy jobb beállításokat találjunk, és behozzuk a hátrányt. Ez így nem maradhat! Ez a tavalyi autóm, a motort megcsinálták, azzal nem volt probléma, de a fék rosszabb volt, mint tavaly, mert nagyon elmelegedett."

Bárkovics Zoltán: "Figyeltem az autóra, és az előttem lévőre, hogy utolérjem. Nagyon fárasztó volt. Kicsit ment a kocsi hátulja, főleg a vége felé, ahogy melegedett, már nagyon melós volt, néha majdnem megforogtam. Ha az nincs, akkor még gyorsabb vagyok. De a negyediket nem tudtam volna megfogni, mert túl messze volt. Nagyon örülök ennek is, mert nem számítottam rá. Nagyon nehéz volt végig előzni őket, páran ellen is álltak. Tegnap, a baleset után egy órával már tudtam, hogy ma is rajthoz tudok állni, mert meg lehet csinálni az autót. Éjjel fél kettőre lett kész. Motort, váltót, és még sok mást is ki kellett rajta cserélni, de a karosszéria viszonylag egyben maradt."

Czollner Gyula: "Majdnem azt mondhatom, hogy unalmas volt, de az ember a saját versenyzésére nem mond ilyet. A rajtnál elkövettem egy butaságot, mert nagyon egymáson volt Michelisz, Kiss Norbi, Brachna, és nagyon kimentek a pálya jobb szélére. Én kitaláltam, hogy kimegyek balra, és akkor rájuk tudok fordulni, és a kettes kanyarban melléjük tudok menni, de Kontra kihasználta ezt, és bejött mellém, én meg nem tudtam befordulni az első kanyarban. Teljesen kiestem a külső ívre, és mire vissza tudtam jönni, még a Hatvani is elment mellettem. Itt vége is volt a versenynek. Utána Gyuri feltartott az első két körben, mire megelőztem, addigra Hatvani elment, és 12 körön keresztül nézegettem a hátulját, ugyanabból a távolságból."

Balásdi Szabó István: "Bár ma is hatodik lettem, de az időjárás miatt teljesen más volt, mint tegnap. Nekem egyébként nagyon jól megy az esős futam, a mai viszont egyszerűbbnek tűnt, mert nem volt annyi vívás a környékemen. Bárkovicsot elengedtem, mert nagyon közel jött hozzám, de azért közel tudtam maradni. Látszik az időkből is, hogy akkor mentem a legjobban, amikor éppen előttem ment. Nekem nagyon kell, hogy valaki húzzon."

Zengő Zoltán: "Köszönöm a csapatomnak, és elnézést kérek Liscsinszky Olgától, hogy összetörtem az autóját, amit kölcsönadott nekem, de remélem, pár napon belül megcsinálják, és vissza tudjuk adni eredeti állapotában, vagy még jobban. Az utolsó kockából indultam, mert a tegnapi edzést lekéstem - Wéber Gábort látogattam meg a kórházban -, de kérvényeztem, hogy az utolsó kockából indulhassak. Az autó tökéletes volt, a csapat jó futóművet állított. Nagy Brigi nagyon kemény ellenfél volt, nehezen tudtam megelőzni. Csutival is megvívtam. Mire leküzdöttem az ellenfeleket hősies küzdelemmel, addigra nagyon elmelegedtek a gumik, elszakadt a mezőny. Aztán 59-es köröket kezdtem menni. A leintésnél a bokszutca falához hozzáért a gumim, majd továbbgurulva Balásdi Istvánnak szerettem volna gratulálni, és ahogy mellé akartam volna menni, emeltem a kezem, abban a pillanatban elkezdtem pörögni, és azt éreztem, hogy egy eszköz vagyok egy autóban, sok mindent nem tudok csinálni, ki voltam téve a fizika törvényeinek. Pont az új betonfal mellett elpörögtem, aztán beleálltam a sávelválasztóba, és kettőt lelöktem belőlük. A sérülés látványos, de nem olyan komoly."

Előző
  • 1
  • 2
Következő