Bemutatkozott az új Porsche 911 Targa

Vágólapra másolva!
A Carrera és a Carrera 4 után a 911 Targa új változatát is bemutatta a Porsche és ahogy az előbbiek esetében is, a levehető üvegtetős kocsi is lényegében a motorháztető alatt változott.
Vágólapra másolva!

A hátsókerekes és négykerék-meghajtású változatokhoz hasonlóan a Targa is megkapta a gyártó új közvetlen befecskendezésű motorjait és hétfokozatú duplakuplungos, PDK (Porsche Doppel Kupplung) jelzésű váltóját. Ezek ellenére természetesen a típus fő attrakciója 1,54 négyzetméteres két részre osztott UV-szűrős és melegtől védő üvegteteje, amelynek az utasok felett található része mindössze hét másodperc alatt a hátsó rész alá csúszik, 0,45 négyzetméteres szabad teret hagyva a bent ülők feje fölött.

Gyorsulására sem lehet igazán panasz; álló helyzetből 100 km/órára a Targa 5,0 másodperc alatt gyorsul, míg a Targa 4S ugyanerre 4,7 másodperc alatt képes, ami történetesen ugyanannyi idő, mint amennyire az új Carrerának szüksége van. A Porsche ígérete szerint kocsihoz opciósan kapható duplakuplungnak köszönhetően a nagyobb teljesítmény jobb fogyasztással párosulhat. Elődjéhez képest a modell 3,6 literes motorja 20 lóerővel erősebb, azaz 345 lóerős, csúcssebessége pedig 284 km/óra és PDK-val felszerelve fogyasztása is egy egészen elviselhető 10,1 liter 100 kilométeren a gyár ígérete szerint. A Targa 4S 3,8 literes motorja is erősebb lett 30 lóerővel, így immár 385 lóerős és csúcssebessége 297 km/óra.