A Coupé után a Renault Laguna ferdehátú és kombi változata is megkapja a 3,5 literes benzinest és a háromliteres dízelt.

A két új erőforrás 2009 elejétől lesz elérhető az ötajtós Lagunához, kizárólag hatfokozatú automatikus váltóval. A Nissan díjnyertes VQ motorján alapuló benzinest korábban már az Espace és a Vel Satis modellekben is bevetették. Azonban ezekhez a típusokhoz képest a Laguna számára készülő motorok erejét hét lóerővel csökkentették. A Coupéban 238 lóerősek, nyomatékuk pedig 330 Nm, és ez valószínűleg nem fog változni az ötajtósban és a kombiban sem. Ebben az esetben gyorsulásuk is feltehetően hasonló lesz, ami azt jelentené, hogy körülbelül 7,4 másodperc alatt érnék el a 100 km/órás sebességet, végsebességük pedig 245 km/óra lenne.

A háromliteres dízel a benzinessel ellentétben egy teljesen új motor, amelyet a Nissannal közösen készítettek a franciák, mivel később az Infiniti szabadidő-autókban is bevetik majd. Ez annak ellenére, hogy 5 lóerővel gyengébb a benzinesnél, 120 Nm-rel nagyobb nyomatékának köszönhetően egy tizedmásodperccel jobban gyorsul benzines társánál, végsebessége 240 km/óra, átlagfogyasztása pedig 7,2 liter. Bár a két motor megjelenése nincs messze, az árakat még nem árulta el a gyártó.