Elméletileg két év múlva érkeznek meg a piacra a japán gyártó árammal működő modelljei, amelyek akkumulátor nélkül lesznek csak kaphatóak, azokat ugyanis külön kell majd bérelni.

A bérleti viszony sokakban kelthet elsőre ellenérzéseket, de még így is olcsóbb lesz, mint ma egy hagyományos motorral felszerelt autó - fejtette ki Carlos Tavares, a Nissan termékfejlesztésért felelős részlegének alelnöke. Tavares szerint a közeljövőben mindenki nulla emissziós modelleket fog majd vezetni, és amikor a vásárló bemegy a kereskedésbe, hogy megvegye a maga elektromos négykerekűjét, rögtön megkötheti majd a szerződést az akkumulátorra is.

Tavares szerint az sem kizárt, hogy a jövőben az emberek megosztják majd autóikat, ami annyit jelent, hogy nem az autó lenne birtokukban, hanem csak megvehetnék annak használati jogát egy előre meghatározott időre.