Bemutatkozott a Renault Scénic III

Vágólapra másolva!
A sikeres kompakt buszlimuzin harmadik generációja rövid és hosszú tengelytávval érkezett a Genfi Autószalonra.
Vágólapra másolva!

A Renault állítása szerint a Scénic és a hosszabb Grand Scénic karosszériája az új Mégane alapján készült, ám a formaterv kevésbé tűnik egységesnek, főleg a túlméretezett fényszórók miatt. Míg elöl csak a lökhárítóikban különböznek, hátulról a 4,34 méteres Scénic és 4,56 méteres Grand Scénic már teljesen máshogy néznek ki eltérő hátsó lámpáiknak köszönhetően.

Megjelenésüknél azonban többet számíthat, hogy mennyi csomag fér el a bennük. Ezzel kapcsolatban a Renault az állítja, a Scénic csomagtere, kalaptartóig pakolva 522 literes, ami százliteres növekedés az elődmodellhez képest, míg a Grand Scénic hétüléses változatában a lehajtott leghátsó ülések miatt 702, ötszemélyesében azonban már 752 liter fér el.

Forrás: Renault

Még több gyári fotó a galériában. Kattintson a képre!


Padlórekeszeinek, szék alatti fiókjainak, 11 literes kesztyűtartójának és kisebb rekeszeinek köszönhetően összesen 96 liternyi csomagot lehet belepakolni az utastérbe a csomagtartón kívül, de 12 voltos csatlakozóból is három van. Ha mindez nem lenne elég, a hátsó üléssor eltávolításával - a Grand Scenic-ben a harmadik sor lehajtásával - még tovább növelhető a tárolókapacitás. A szimmetrikus műszerfal analóg órák helyett TFT-kijelzőt kapott, amelyen a navigáción kívül minden fontos adat megjeleníthető.

Forrás: Renault

Még több gyári fotó a galériában. Kattintson a képre!


A Mégane-alapokra épülő buszlimuzinhoz választható lesz az új, 1,4 literes, 130 lóerős, turbós benzinmotor, az atmoszférikus 110 lovas, 1,6-os és a fokozatmentes automatikus váltóval párosított 140 lovas, kétliteres mellett. Hat dízel is rendelhető lesz 85-től 160 lóerős teljesítményig, az extrák között pedig megjelent az új generációs Carminat navigációs rendszer, a bi-xenon kanyarfényszóró, és a tolatókamera is.