Lehullt a lepel az Opel Insignia OPC-ről

Vágólapra másolva!
Nem bírta tovább az Opel, minden adatot nyilvánosságra hozott az Insignia OPC-változatáról. 325 lóerős V6-ossal érkezik a sportlimuzin.
Vágólapra másolva!

Tucatnyi kémfotó után hivatalos adatok és képek jelentek meg az Insignia OPC-ről, amelytől saját kategóriájában legalább akkora sikert remél az Opel, mint amekkora az alapmodell is lett az elmúlt hónapokban. Az összkerékhajtású sportlimuzin a GM egyedileg módosított, 2,8 literes duplaturbós V8-asát kapja, a motor teljesítménye ígéretesnek tűnő 325 lóerő, mely hatfokozatú kézi váltón keresztül jut az aszfaltra.

Korábban nem volt összkerékhajtású modell az OPC-palettán, az Insignia e tekintetben abszolút premiert jelent. Fokozza a vezetési élményt, hogy a mérnökök elektronikusan vezérelt, részlegesen önzáró hátsó differenciálművet építettek be, mely akár a nyomaték 40 százalékát is a jobban tapadó hátsó kerékhez képes továbbítani. Ugyanez a rendszer dolgozik a Saab 9-3 Turbo X-ben is.

Forrás: [origo]Forrás: [origo]
Forrás: [origo]Forrás: [origo]


Feszesebb futóművel és módosított fékekkel érkezik az Insignia OPC, a hűtött tárcsákat a Brembo szállítja. Nulláról százra kereken hat másodperc alatt gyorsul az OPC, az Opel által ellenfélként kiszemelt, 333 lóerős V6-ossal szerelt Audi S4 ennél kilenc tizeddel jobb eredményre képes.

Talán a külsővel végezte a legjobb munkát az Opel dizájncsapata, a GTC tanulmányról mintázott, nagy légbeömlőkkel tarkított első lökhárító nagyon látványos, de nem lehet panasz a négyzetes kipufogóvégekkel és a csomagtartófedélbe intergrált diszkrét spoilerrel díszített hátulnézetre sem. Új 19 colos felniket készítettek az OPC-hez, de felárért 20-as garnitúra is rendelhető lesz.

Forrás: [origo]

Recaro sportülések, új háromküllős bőrkormány és váltókar, valamint friss kárpitok jellemzik a kabint, az autó nyáron jelenik meg az európai márkakereskedésekben.