Meglepő eredményt hozott a J.D. Power németországi vevőelégedettségi felmérése: az összes belföldi nagyágyút lenyomta a Daihatsu.

Egyre jobb autókat gyárt a Toyota-leányvállalat Daihatsu, legalábbis ezt igazolja a J.D. Power szokásos vevőelégedettségi felmérésének németországi eredménye. Többnyire valamelyik belföldi nagyágyúval, az Audival, a BMW-vel vagy a Mercedesszel szoktak legelégedettebbek lenni a németek, idén viszont mindhármat megelőzte a kisautókat gyártó Daihatsu.

Ebben azért szerepet játszhat az is, hogy a márka mindössze 13 726 darab autót adott el Németországban, így könnyebben maradhatott alacsonyan a száz autóra eső, bevallott meghibásodások számát, mint a jóval nagyobb darabszámban elkelő hazai ászok esetében.

Idén a Mercedes és az Alfa Romeo holtversenyben lett második a Daihatsu mögött, a BMW és az Audi negyedikként, illetve ötödikként zárt. Az ingolstadtiak a Toyotával osztoztak a pozíción, a mezőny legvégére a Smart került, hajszállal alulmúlva a Chevrolet-t.