Zéró károsanyag-kibocsátású i10-et mutatott be a Hyundai Frankfurtban, az Electric Concept egy újabb lépés a koreai gyártól az alternatív meghajtási módok felé. Komolyak a tervek, a villanyhajtású kisautó tesztje ugyanis már 2010-ben elkezdődik Koreában.
Körülbelül egy tonna az elektromos i10 súlya, egy feltöltéssel 160 kilométert képes megtenni. Ipari 413 voltos töltő segítségével 15 perc alatt ér el 85 százalékos töltöttséget a lítium-polimer akkumulátor, normál háztartási aljzatból öt óra egy töltési folyamat. Nagy előnye a lítium-polimer telepnek a Hyundai szerint, hogy a hagyományos lítium-ion akkumulátorokhoz képest húsz százalékkal kisebb.
49 kW-os elektromotor került az i10-be, az akkumulátor teljesítménye 16 kWh. 2670-es percenkénti fordulatszámnál adja le a motor legnagyobb nyomatékát, ez 210 Nm. 15 másodpercig tart a százas tempó elérése, a végsebesség 130 km/óra.
Elektromos vákuumpumpa segíti a fékezést, kiiktatva a hidraulikát, hasonló rendszer segít a motor és az akkumulátor hűtésében. Arról nem szólt a Hyundai, hogy hány autóval zajlik majd a koreai teszt és hogy mikorra lehet szériaérett a tanulmány.