Szorosodik a verseny

Vágólapra másolva!
A verseny felénél az élen továbbra is a BMW Z4 M áll, második a magyar Brokernet Silver Sting. A BMW Team Hungary összetettben a hetedik, de a Schubert csapat másik autója, a svéd és német pilóták által vezetett BMW 320d közelít hozzájuk. 
Vágólapra másolva!

Közel nyolc óra telt el a 12 órás versenyből, és úgy tűnik, a tavalyi győztesek ismét megnyerhetik a futamot. A Schubert csapat Z4-ese már négy kör előnnyel vezet a Brokernet Silver Sting előtt, amit jelenleg épp Barta vezet.

Fotó: Hirling Bálint [origo]

A dízel kategóriát továbbra is a BMW Team Hungary vezeti a 120d-vel, de az előnyük már csak húsz másodperc a másik Schubert Motorsport autó előtt. Pedig a verseny elején, Walter Csabával a volán mögött már egy körrel is vezettek, de aztán a pilótacseréket követően ez 15 másodpercre olvadt.

Fotó: Hirling Bálint [origo]

Walter után Palik László szállt az autóba, őt kettőkor Wéber Gábor váltotta, aki sajnos az első óra tempóját nem tudta átmenteni az etapja második felére. Pedig első körei egyikében a csapat körrekordját is megdöntötte, aztán némileg lassult. Wéber elmondása szerint a gumik túlságosan felmelegedtek egy óra után, és az autó hátulja csúszkálni kezdett. Valószínűleg a vetélytárs 320d jobban bánik a gumikkal, ezért nem tudtak a magyarok a hazai pálya ellenére újra növelni előnyüket.

Fotó: Hirling Bálint [origo]

Wéber még hátfájásra is panaszkodott, mert a deréktámasztó párna nyomta a gerincét, és az is hátráltatta, hogy a szokatlanul meleg időjárás miatt az autó belseje szaunává változott. Gond volt még a lekörözött versenyzőkkel is, akik nem viselkedtek túlságosan készségesen Wéberrel a pályán, és sokszor feltartották a 120d-t.