Női vevők felé fordul a Fiat

A Fiat 500 határozza majd meg a Fiat márkaarculatát, a Punto és a Bravo új generációja is a minitől vesz át stílusjegyeket.

Retrómodellnek indult, meghatározó szereplő lehet belőle: úgy hírlik, hogy a Fiat márkaarculatát a mini 500-as fogja meghatározni a jövőben. Több modell újrarajzolásához is az apróságból merítenének ötleteket a dizájnerek, az első ilyen a Punto új generációja lesz.

Éppen nemrég frissült a Punto, a leváltott széria formatervét a Bravóéhoz hasonlóan sokan dicsérték. Csakhogy a pozitív kritikák jórészt férfiaktól érkeztek, a Fiat felmérései pedig azt mutatták, hogy a női vevőknek egyáltalán nem tetszik a kisautó és a kompakt. Ez pedig fontos tényező, mert egyéb felmérésekből meg azt tudták meg a döntéshozók, hogy a Punto szegmensében a vásárlók több mint fele nő.

Rengeteg új vevőt hozott viszont a márkának az 500-as, a nők különösen szeretik, ezért az új Puntón és Bravón is a mini kerekded formái lesznek meghatározóak. Az Autocarnak nyilatkozott illetékesek szerint "annyira nem lesznek cukik az új modellek, mint az 500-as", a cél az, hogy a meglévő férfi vevők lehetőleg ne forduljanak el a márkától.

KAPCSOLÓDÓ CIKK