Elkészítése után húsz évvel mutatta be a BMW azt az M5 kabriót, amelyet az 1989-es Genfi Autószalonra készített.

Húsz évig tartotta titokban a BMW, hogy az 1989-es Genfi Autószalonra egy különleges tanulmánnyal készült. Egy E34 M5-ből készített kabriót akart bemutatni a bajor gyár a kiállításon, de alig egy héttel a szalon megnyitója előtt a fiókba söpörték a terveket, értékesítési nehézségektől tartva.

Állítólag sokan beszéltek az elmúlt években a titokzatos autóról, ezért a BMW úgy döntött, hogy szűk körben, néhány kiválasztott újságíró előtt lerántja a leplet a kabrióról. Keretrendezvényként az M5 25. születésnapji bulija szolgált, amelynek kapcsán egy másik különleges 5-öst is bemutattak, a CLS-t.

Négy ülést alakítottak ki a kabrióban, két hosszú ajtóval készült, de nem lett volna olcsó: átszámítva 15 millió forint lett volna az ára, húsz évvel ezelőtt, így tulajdonképpen nem csoda, hogy a BMW visszakozott, de annyira az utolsó pillanatban, hogy Genfben már a hely is le volt foglalva az autó számára. Attól is tartott a BMW, hogy a premier után nem M-szériás kabriót is követelnek majd a vevők az 5-ös sorozatból, amely csökkentette volna a jól menő, nyitott tetős 3-as eladásait.