Megújult a Fiat Dobló

Vágólapra másolva!
Lerántotta a leplet a Dobló legújabb generációjáról a Fiat. Az új padlólemez a szegmens legnagyobb tengelytávját adja.
Vágólapra másolva!

Csendben, egy sima sajtóközlemény nyilvánosságra hozatalával jelentette be a Fiat a Dobló legújabb generációját, amely alatt teljesen új padlólemez lapul. 2755 milliméterre nyúlt a tengelytáv, amely a Fiat szerint a szegmens legnagyobbja, ami az eddiginél lényegesen szellősebb belsőtér-kialakítást tett lehetővé.

Ránézésre az arányok nem sokat változtak, az meg természetes, hogy modern fényszórókat és lökhárítót szereltek az egyterű-áruszállítóra. Kicserélték a hátsó lámpákat is, az egyterű verzió öt- és hétüléses kivitelben lesz kapható. Hála a nagyobb térnek, egyterűként akár 790 literes is lehet a csomagtartó, a dobozos kivitelbe pedig az eddigi 3,4 helyett akár 4,2 köbméternyi cucc rakodható, 750 kilótól egészen egy tonnáig.

Január közepétől rendelhető az új Dobló, a piaci start időpontjában négyféle motorral lesz elérhető. A 95 lóerős benzines mellett 90, 105 és 135 lóerős dízel szerepel a palettán, amelyekhez később Natural Power motor is csatlakozik benzin, illetve metánüzemmel, valamint lesz egy további dízel Dualogic robotizált váltóval. Minden változatba start-stop rendszer kerül, optimalizálva a fogyasztást és csökkentve a károsanyag-kibocsátást.

A Cargo nevű áruszállító változat ugyanezekkel a motorokkal és hétféle karosszériával lesz elérhető.

Forrás: Fiat